וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו פפאלוקאס ייבחן בצסק"א מוסקבה

הרכז היווני, שלא מצא קבוצה מאז שוחרר ממכבי ת"א, עשוי להצטרף לקבוצה הרוסית. מסינה: "מקווה שנמצא לו מקום"

תיאו פפאלוקאס יחל להתאמן בימים הקרובים עם צסק"א מוסקבה, הקבוצה בה פרח באמצע שנות ה-2000 ביחד עם המאמן אטורה מסינה, ובמידה ויוכיח שהוא בכושר ראוי, יחתום בקבוצה. פפאלוקאס לא שיחק באף קבוצה מאז שסיים את חוזהו במכבי תל אביב בקיץ האחרון, יגיע למוסקבה מחר (רביעי) ויצטרף לאימוני הקבוצה.

"אנחנו מאמינים שלמרות שקבוצה מנצחת תשעה מתוך עשרה משחקים בשלב הבתים הראשון, תמיד יש פוטנציאל להתפתח", אמר מסינה לאתר הרשמי של הקבוצה, "אנחנו חושבים לפפאלוקאס יש את כישורי המנהיגות שיעזרו לקבוצה, אפילו אם יזכה לדקות מועטות על הפרקט. הסכמנו לעבוד ביחד בימים הקרובים, כדי להחליט האם אנחנו מדברים באותה השפה, והאם הסיטואציה מתאימה לשני הצדדים. אם הכל יילך כשורה, וכך אני מקווה, נמצא את המקום המתאים ביותר עבור תיאו".

תיאו פפאלוקאס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לפרקט? תיאו פפאלוקאס/ברני ארדוב

פפאלוקאס (35, 2.00) החל את הקריירה באמבלקיפי היוונית, ואחרי 4 שנים בדאפני ופניוניוס הגיע ליורוליג לאולימפיאקוס. שנה אחת באדומים הספיקה לצסק"א מוסקבה כדי לצרפו, והוא שיחק בקבוצה משנת 2002 עד לשנת 2008. בעונת 2005/6 זכה עם הקבוצה ביורוליג, כולל הצגה בגמר מול מכבי תל אביב, וכן בעונת 2007/8, כשבעונה שבתווך זכה ל-MVP של היורוליג. בשנת 2008 חתם באולימפיאקוס, איתה הופיע פעמיים בפיינל פור, אך חלה נסיגה ביכולתו. בעונה שעברה חתם במכבי תל אביב, ושותף רק ל-9.5 דקות בממוצע ביורוליג.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully