וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוריין-אביב שיגור" תמשיך לאמץ את שחר צוברי

חברת הלוגיסטיקה האריכה את החוזה של הגולש האולימפי: "נותנים לי תחושה של בית, מקווה לייצג את ישראל בכבוד"

חברת הלוגיסטיקה "אוריין - אביב שיגור" הודיעה היום (שלישי) על הארכת חוזה האימוץ של הגולש האולימפי שחר צוברי עד לאולימפיאדת ריו 2016, וזאת בהמשך להחלטת הגולש להסתער על המאבק לייצג את ישראל ולנסות להשיג את המדליה האולימפית השנייה שלו, אחרי ההישג בבייג'ינג.

במסגרת ההסכם יקבל אלוף אירופה הטרי תמיכה חודשית קבועה, ובנוסף בונוסים על הישגים באליפות אירופה, אליפות העולם וכמובן זכייה במדליה. ההסכם הוא עד למשחקים האולימפיים בריו 2016 ומוערך במאות אלפי שקלים.
זו תהיה אולימפיאדה שלישית של שחר באם יעפיל אליה, לאחר הארד בבייג'ינג וההשתתפות בלונדון השנה. ריו, אגב, מאופיינת ברוחות חלשות, תנאי הגלישה המועדפים על צוברי. המבחן הקרוב של שחר – כבר במרץ הקרוב, אליפות העולם אשר תיערך בברזיל.

הגולש הישראלי שחר צוברי. קובי אליהו
יש לו גב כלכלי. צוברי/קובי אליהו

"אנחנו אוהבים את שחר, מחוברים אליו, מאמינים בו ורואים בתמיכה בו זכות גדולה והמשך לחזון שלנו, אשר במרכזו תמיכה בקהילה, בין היתר באמצעות ספורט", מסר יו"ר אוריין אביב שיגור, הח"כ והשר לשעבר אופיר פינס.

שחר צוברי: "היו לי 4 שנים נפלאות עם אוריין אביב שיגור, הם נותנים לי תחושה של בית, ואני מקווה, גם בעזרתם, לייצג את ישראל בכבוד. עבורי מדובר באבן דרך חשובה אשר תסייע לי להתרכז, עם כל האנרגיות שיש לי, במשימה החשובה שלפניי".

שייט בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully