וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו רק שלישי בדירוג שחקני ריאל מדריד

קסיאס וראמוס מקדימים את הכוכב במשאל אוהדים של 'המארקה'. כ-82.4% מהגולשים הצביעו בעד פיטורי מוריניו

זה לא סוד שמעמדו של ז'וז'ה מוריניו בריאל מדריד התערער מאוד העונה בעקבות היכולת הלא טובה שמציגה הקבוצה בליגה ופער 16 הנקודות שנפתח מהמוליכה ברצלונה. אולם, אם עד המשחק מול מלאגה היו רבים שעדיין תמכו במאמן הפורטוגלי שהוליך את המועדון לאליפות בעונה החולפת, הרי שסיפסולו של הקפטן והשוער האהוב איקר קסיאס במשחק הליגה האחרון מול מלאגה, היה הקש ששבר את גב הגמל, לפחות מבחינתם של אוהדי הקבוצה.

עיתון 'המארקה', שנחשב לעיתון הספורט הגדול ביותר במדריד , ערך סקר בקרב אוהדי הקבוצה שעסק בשאלה האם ריאל מדריד צריכה לפטר את מוריניו. התוצאות היו חד משמעיות - לא פחות מ-82.4% מ-100,000 המצביעים הצביעו בעד פיטוריו של המאמן הפורטוגלי.

אוהדי ריאל מדריד מביעים תמיכה במאמן ז'וזה מוריניו. GettyImages
ויש גם אוהדים שתומכים./GettyImages

בהנהלת המועדון הדיעות עדיין חלוקות, אך דבר אחד ברור - הרומן בין מוריניו לאוהדי הבלאנקוס הסתיים וה"מיוחד" כבר לא פופולארי בקרב יציעי הבירנבאו. כזכור, הקרע בין המאמן לאוהדי הקבוצה החל עוד לפני הסיפסול המתוקשר של קסיאס. כבר במשחק גביע המלך מול אלקויאנו לפני כחודש, חלק גדול מאוהדי הקבוצה החלו לשרוק בוז למאמן שלהם ודרשו את ראשו. בספרד מדווחים שמוריניו כבר קיבל החלטה לעזוב את הקבוצה בתום העונה וגם אם לא יעשה זאת מיוזמתו, בריאל כבר ידאגו להראות לו את הדרך החוצה מהמועדון.

בסקר נוסף שערך העיתון דירגו אוהדי הקבוצה את השחקן המצטיין לדעתם עד כה העונה. המצביעים העניקו ציונים לשחקנים והשניים שקיבלו את הציון הגבוה ביותר הם דווקא איקר קסיאס וסרחיו ראמוס, עם ממוצע של 6.9. ומה עם כריסטיאנו רונאלדו? הוא נמצא רק במקום השלישי עם ציון של 6.6. צ'אבי אלונסו, חוסה קאייחון, מסוט אוזיל וקרים בנזמה הם ארבעת השחקנים הנוספים שחצו את רף ה-6 נקודות. מוריניו עצמו אגב, קיבל אצל האוהדים ציון של 3.5 בלבד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
קסיאס וראמוס נותנים עונה טובה ממנו? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully