וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: "ווסלי סניידר סיכם בטוטנהאם"

התקשורת האיטלקית מדווחת כי קפטן נבחרת הולנד, שמסוכסך כלכלית עם אינטר, יעזוב ויצטרף לקבוצה של וילאש בואש

התקשורת האיטלקית מדווחת הבוקר (שלישי) כי ווסלי סניידר, שחקנה של אינטר, סיכם בשורות טוטנהאם ויצטרף למועדון ברגע שאינטר וטוטנהאם יסכמו על המחיר. קפטן נבחרת הולנד, שהוביל את אינטר לטרבל היסטורי לפני שלוש שנים, איבד את מקומו בסגל של אינטר העונה, בעקבות סכסוך כספי עם המועדון, ורשם רק שש הופעות מתחילת העונה, והוא אמור להצטרף לקבוצה שנאבקת על כרטיס לליגת האלופות לעונה הבאה.

ווסלי סניידר שחקן אינטר. AP
סיכם בטוטנהאם. סניידר/AP

סניידר בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של אייאקס, ושיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון משנת 2002, וכבש 43 שערים ב-126 הופעות. בשנת 2007 נרכש על ידי ריאל מדריד, אך אחרי עונת בכורה טובה, נחלש בעונתו השנייה ונמכר לאינטר. סניידר שיחק באינטר במשך שלוש עונות מלאות, בהן היה הקשר המוביל של הקבוצה, וכבש 13 שערים ו-10 בישולים ב-74 משחקי ליגה. סניידר רשם עד היום 90 הופעות בנבחרת הולנד, וכבש 24 שערים. לאחרונה בקבוצה ביקשו ממנו לקצץ בשכר, אך סניידר סירב, והודח מהסגל.

הקבוצה של אנדרה וילאש בואש, המדורגת במקום השישי בליגה האנגלית, רוצה לחזור בעונה הבאה לליגת האלופות אחרי שנתיים של העדרות. הקבוצה שמטה בשבוע שעבר נקודות יקרות במשחק הבית מול סטוק כשסיימה רק בתיקו 0:0 מאכזב. בליגה האירופית הצליחה טוטנהאם להעפיל משלב הבתים, כשסיימה במקום השני בבית שכלל את לאציו, פנאתנייקוס ומאריבור. בשלב הבא תפגוש טוטנהאם את ליון.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully