וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי תל אביב תארח את הפועל חולון

25.12.2012 / 12:00

הגרלה מעניינת ברבע הגמר. הפועל ירושלים תארח את הפועל אילת, בני הרצליה את מכבי חיפה ובאר יעקב את מכבי אשדוד

הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורסל נערכה היום (שלישי) במשרדי איגוד הכדורסל בתל אביב. במסגרת המשחקים תפגוש מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות מכבי תל אביב את הפועל חולון, מחזיקת הגביע משנת 2009. הפועל ירושלים, שלא העפילה למשחק הגמר בשנים האחרונות, תארח בביתה את קבוצת הצמרת של הפועל אילת, מולה תשחק השבוע בליגה. בני הרצליה, שהפתיעה השבוע את הפועל אילת בחוץ, תארח את מכבי חיפה, שהעפילה למשחק הגמר בשנת 2009. מכבי באר יעקב, נציגת הליגה הלאומית, תארח את מכבי אשדוד, האחרונה בליגת העל.

בחצי הגמר תפגוש המנצחת במשחק בין מכבי תל אביב להפועל חולון, את המנצחת במשחק בין מכבי באר יעקב למכבי אשדוד, ואילו המנצחת במשחק בין הפועל ירושלים להפועל אילת תפגוש את המנצחת במשחק בין בני הרצליה למכבי חיפה.

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה לצד מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
לא ייפגשו. החבר'ה הוותיקים/קובי אליהו

מי שהגרילו את משחקי רבע הגמר הם אנשי איגוד הכדורסל בשיתוף שחקני הקבוצות המשתתפות במעמד: מאיר טפירו, עידו קוז'יקרו, שון דניאל, אבי בן שימול, ניב ברקוביץ', דרור חג'ג' ונציג הליגה הלאומית ינעם אירם. מכבי תל אביב, שערכה את האימון המסכם שלה לקראת סיינה, ותמריא אחר הצהריים לאיטליה, לא יוצגה על ידי שחקן בהגרלה.

לראשונה כל משחקי גביע המדינה מרבע הגמר ייערכו בשבוע אחד. שניים ממשחקי רבע הגמר, המשחקים אותם יארחו הרצליה וירושלים ייערכו במוצאי שבת ה-2 לפברואר, ושניים נוספים, משחקיהם של מכבי תל אביב מול חולון ושל מכבי באר יעקב מול מכבי אשדוד, ביום שלמחרת, באולמות הביתיים של הקבוצות המארחות. משחקי חצי הגמר ייערכו בהמשך אותו שבוע ביום שלישי ה-5 לפברואר, והגמר ביום חמישי ה-7 לפברואר. משחקי חצי הגמר והגמר ייערכו ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully