וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: סמית' צפוי לשלם את המחיר

25.12.2012 / 10:26

אחרי ההפסד השישי ברציפות, צפויים זעזועים באולם הפחים, כשהפורוורד צפוי לעזוב ועל חשבונו יגיע גארד אמריקאי

הפועל חולון רשמה אמש (שני) את הפסדה השישי ברציפות בליגת העל, 75:68 למכבי ראשון לציון, ובמועדון לא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום. בימים הקרובים תתקבל החלטה בחולון איזה שינויים בסגל לבצע, כשברור כעת שאם מישהו ישלם את המחיר יהיה זה הפורוורד טיילר סמית', ובמקומו יגיע רכז זר. בשלב הזה נראה כי בחולון יעדיפו לשחרר את סמית'. השבוע כבר שוחרר מהמועדון אופיר פרחי, ואת מקומו יתפוס נאור שרון, שחקן נבחרת הנוער.

טיילר סמית' שחקן הפועל חולון מול ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
המועמד המוביל לעזוב. טיילר סמית'/קובי אליהו

"אנחנו כל הזמן חושבים איך אפשר לשפר את הקבוצה", אמר המנכ"ל מוטי דניאל לאחר המשחק, "אתמול, כמה שהקבוצה שלנו לא במצב טוב, אז גם באנו בלי פרנק האסל וזה ברור לעין שהצלחנו איכשהו לסחוט הארכה ולצאת בשן ועין. ברור שצריך לעשות התאמות ושינויים. שינויים מקצועיים גם מבחינת הסגל וגם מבחינת הרמה מן הסתם. כבר שחררנו שחקן אחד (אופיר פרחי) ואנחנו מחפשים חיזוק, אבל אין מישהו סגור כרגע. מניח שנהיה יותר חכמים בשבוע 10 ימים הקרוב חושבים לצרף אולי יהיה מישהו שיעזוב אבל כרגע אין משהו ספציפי".

דניאל אף הגיב לטענות שההשתתפות במפעל היורוצ'אלנג' פגעה בקבוצה: "אני לא מקבל את זה ולא מייחס את זה לעייפות בגלל אירופה. יש משחקים שהיינו פחות טובים, יש משחקים שלא היינו מספיק נחושים ויש משחקים כמו אתמול שבאים ונותנים את מה שיש, אבל זה לא מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully