וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו סיים את דרכו בסטנדרד ליאז'

25.12.2012 / 10:10

לאחר פרשת הטוויטר ערך השחקן שיחת הבהרה עם ההנהלה, בסיומה נתן המועדון הבלגי לקשר אישור לעזוב בינואר. בסביבת השחקן טוענים: יש לו הצעות מבולגריה וצרפת

מאור בוזגלו סיים את דרכו בסטנדרד ליאז', וצפוי לעזוב את המועדון בחלון ההעברות הקרוב. אמש (שני) ערך השחקן שיחה עם מאמן הקבוצה מירצ'ה רדניק בעקבות סיפור הטוויטר, כשהשחקן צייץ ורמז כי ייתכן שההחלטה על אי הכללתו בהרכב הפותח אינה מקצועית. המאמן הסביר לשחקן כי יש 40 שחקנים בסגל והוא בוחר את מי להכליל. בסופו של דבר, הפנה את בוזגלו להנהלה, ולאחר שיחה עם המנהל המקצועי, במהלכה הובהר לשחקן כי הוא רשאי לעזוב. בסטנדרד אישרו לבוזגלו לעזוב בחלון ההעברות בינואר, כשאם לא ימצא קבוצה יישאר בסטנדרד עד מאי. בסביבת השחקן טוענים כי מספר קבוצות בצרפת ובבולגריה מעוניינות בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיים את דרכו בליאז'. מאור בוזגלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני שבוע היה בוזגלו חזק בתוכניות של הקבוצה הבלגית, אך בשבת צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "פתחתי ושיחקתי בשלושת המשחקים האחרונים, מתוכם אני אחראי על חמישה שערים וניצחנו בכולם. מופתע מאוד שמחר אהיה על הספסל. מקצועי?". בעקבות הציוץ שלו החליט המאמן הרומני מירצ'ה רדניק לא להכליל את בוזגלו בסגל למשחק ההפסד 3:1 לקלאב ברוז'.

אמש התראיין המאמן רדניק לתקשורת הבלגית ואמר: "אם יש לו בעיה, הוא צריך לדבר איתי ולא לכתוב על זה באינטרנט". בוזגלו הגיב בטוויטר ואמר: "רק רציתי לומר שהכל יצא מפרופורציה. נכון, התאכזבתי שלא הייתי בהרכב, אני רוצה לשחק כל משחק ואני אוהב לשחק. הייתי מופתע מתוך אכזבה ורצון לשחקן ולא מתוך ביקורת חלילה. אולי הדרך שבה כתבתי בטוויטר הייתה מוטעית".

בוזגלו בן ה-24 רשם העונה 14 הופעות במדי ליאז', מתוכן שש הופעות בהרכב הראשון, כבש שער אחד והוסיף שני בישולים. סטנדרד ליאז' היא קבוצת הבוגרים החמישית בה עבר, אחרי מכבי חיפה, הפועל פתח תקווה, בני סכנין ומכבי תל אביב. בנוסף ערך הקשר הופעה בודדת במדי נבחרת ישראל, כשהוא רק בן 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully