וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: באיטליה טוענים כי סניידר סיכם בטוטנהאם, פרגוסון רוצה כוכב ספרדי, אנדריי ארשבין לרדינג?

שמועות

* אתר 'גול' מדווח היום שאנדריי ארשבין, החלוץ הרוסי המאכזב של ארסנל, נמצא בדרך לרדינג. ההעברה צפויה לצאת לפועל עם פתיחת מועד חלון ההעברות כאשר התותחנים צפוים לקבל תמורתו כארבעה מיליון פאונד בלבד.

* באיטליה טוענים היום: ווסלי סניידר סיכם בטוטנהאם. בין הקשר ההולנדי לקבוצתו אינטר קיימת מתיחות זו תקופה ארוכה, לאחרונה אף הודח מהסגל, ועתה מדווח שהוא יעבור לתרנגולים בינואר הקרוב.

* האם אלכס פרגוסון מצא את הרכש הגדול הבא שלו? על פי דיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד מתכננת הצעה של 25 מיליון יורו לקשרה של מלאגה איסקו, שכבש העונה ארבעה שערים בליגה הספרדית.

* הסאן הלונדוני מדווח הבוקר כי צ'לסי מוכנה לשלם 12 מיליון פאונד עבור קשרה הצרפתי של ניוקאסל חאתם בן ארפה, וכל זאת על מנת לצרפו בקיץ הבא.

* לאחר שאלשנדרה פאטו הגיש בקשת שחרור ממילאן, ארסנל שוב בתמונה של צירוף הברזילאי המוכשר.

* ועוד ממילאן: על פי קשר קווינס פארק ריינג'רס עאדל טאאראבט, המועדון האיטלקי יצר קשר עם סוכנו.

שחקן מלאגה, איסקו. רויטרס
הרכש החדש של פרגוסון? איסקו/רויטרס

* מאמן ליברפול, ברנדון רוג'רס, הגיב לשמועות כי דניאל סטארידג', שאמור להצטרף למועדון עם פתיחת חלון העברות, הכתיב באיזה תפקיד על המגרש ישחק: "אף אחד לא יקבע איפה הוא ישחק במהלך מגעים".

* רומלו לוקאקו, חלוצה של ווסט ברומיץ', מעוניין להשאר לעונה נוספת, ולא לחזור לצ'לסי, למרות שלבלוז יש אפשרות לקרוא לו בחזרה בחלון ההעברות.

* יובנטוס ואטלנטה ייפגשו בשישי הבא על מנת לדון בהעברתו האפשרית של בלם נבחרת איטליה פדריקו פלוסו לגברת הזקנה.

* ה"אס" הספרדי מדווח כי מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד אמורה להשלים בימים הקרובים את צירופו של מגנה של אתלטיקו מדריד סילביו.

* קשרה הברזילאי המבטיח של אולהננסה הפורטוגלית, ג'נדר, צפוי לעזוב בחלון הקרוב את פורטוגל, ולהצטרף לאחת הקבוצות בליגה הרוסית שרודפות אחריו.

* התקשורת בגרמניה מדווחת כי וולפסבורג האיצה את נסיונותיה לצרף את הקשר הגרמני כריסטיאן גנטנר משטוטגרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully