וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מעמדו של רביב גזל לא ברור

תהל אלון

25.12.2012 / 14:40

השחקן הותיק איבד את מקומו בהרכב מתחילת העונה ועשוי לעזוב בינואר. חסארמה: "לא רוצה להזכיר את המילה אליפות"

one

בקרית שמונה כבר היו כאלה שהחלו לחלום על אליפות שנייה, אבל המשחק החלש אמש (שני), שהסתיים ב-0:0 מול מכבי חיפה, הבהיר לכולם שהדרך לצמרת עוד ארוכה. משחק ההגנה של האלופה היה טוב וסיכל את כל הניסיונות (המעטים) של האורחת, אבל גם הקבוצה של ברק בכר התקשתה להבריק וסיכנה את השער רק בדקה ה-90, אז מצא דרקו טאסבסקי את העמוד של בויאן שראנוב עם נגיחה מקרוב.

כפי שהצהיר מיד לאחר סיום המשחק המאמן ברק בכר, בקרית שמונה מתכוונים לנצל את חלון ההעברות הקרוב על מנת להתחזק לפחות בעוד חלוץ אחד. בכר אמר: "לשמעון אבוחצירא יש סעיף יציאה. אם מכבי תל אביב תשלם, הוא יעבור לשם. אלעד גבאי הוא שחקן של קרית שמונה והוא יישאר פה, כך שאין מה לדבר על זה. הסיבות שהוא לא פתח במשחק הזה הן נטו מקצועיות. גם ליאור לוי שחקן שלנו ויישאר כאן. מבחינת רכש, אם אבוחצירא יעזוב, נצטרך להביא שני שחקנים".

בכר התייחס גם ליכולת הקבוצות במשחק ואמר: "מבחינה הגנתית היינו טובים, אבל לא הצלחנו למצוא פיתרונות יצירתיים בהתקפה וחבל. היינו בתקופה טובה גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת יכולת, לדעתי שיחקנו נגד הקבוצה עם ההגנה הכי טובה בארץ והצלחנו להשאיר אותם על אפס מצבים. המשחק הזה הוא לא קנה מידה של הקבוצה ואנחנו מצפים להמשך טוב יותר".

חן עזרא שחקן מכבי חיפה (מימין) מול סלאח חסארמה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שתי קבוצות שבאו לא להפסיד. חסארמה מול חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

הבלם סאלח חסארמה הוסיף: "היה משחק שלא התעלה לרמה גבוהה. אם אני זוכר טוב, בעצם היה רק מצב אחד שלנו בדקה ה-90. זה מעיד על כך שמדובר בשתי קבוצות חזקות, שבאו למשחק במטרה לא להפסיד וזה מה שקרה. ידענו שאנחנו באים למשחק קשה, נגד קבוצה טובה, שנמצאת בתקופה מצוינת ולא צריך לזלזל בהם. היכולת שלנו הייתה בסדר בסך הכל, הצלחנו לעשות כמה התקפות ומבחינה הגנתית היינו טובים".

גם הבלם הוותיק יודע שאליפות נוספת היא חלום רחוק: "אני לא רוצה להזכיר את המילה אליפות, אני לא חושב שאפשר בכלל לדבר על זה עכשיו. המטרה היא להיות בחלק העליון של הטבלה ולשם אנחנו מכוונים".

במהלך המשחק נערך חילוף של הקפטן אדריאן רוצ'ט שירד מהמגרש בעצבים, בסביבתו של הקשר אמרו כי הוא התאכזב מאד מההחלטה להחליף אותו בעיקר בשל העובדה שהוא הציג יכולת טובה בדקות ששיחק

אגב, בזמן המשחק גילו במועדון כי האתר הרשמי של הקבוצה נפרץ על ידי האקרים טוניסאיים, ששתלו בו סרטון עם חומר תעמולה נגד ישראל בו מוצגת עזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן עירוני קרית שמונה, רביד גזל, מול שחקן ספרטה פראג, מארק מאטיובסקי. אדריאן הרבשטיין
מעמדו לא ברור. רביד גזל/אדריאן הרבשטיין

בין החיפושים אחר חלוץ זר שישדרג את הקבוצה, לוואלה! ספורט נודע כי מעמדו של קשר הקבוצה רביד גזל לא ברור ובמועדון הצפוני עדיין לא החליטו לגבי המשך דרכו. הקשר הוותיק כמעט ולא זוכה לדקות משחק ולא פתח באף אחד ממשחקי הליגה וזאת למרות שבמשחקי גביע הטוטו הוא הציג יכולת טובה. גורם בכיר בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו עדיין לא סגורים על המשך דרכו של רביד גזל בקרית שמונה".

במועדון הצפוני דיברו על כך שההחלטה לא לתת לגזל לפתוח בהרכב היא מקצועית נטו, אך שחקנים בקבוצה לא כל כך מבינים את ההחלטה ואמרו: "רביד הוא שחקן ותיק ומנוסה הוא לא ילד, לא יכול להיות שאף אחד לא מדבר איתו על המשך דרכו וגם לא על כך שהוא לא פותח בהרכב, לא מתנהגים ככה לשחקן. מעבר לכך באמת לא ברור למה הוא בקושי זוכה לדקות משחק, בגביע הטוטו כשהוא פתח הוא כבש צמד והיה מבין הטובים על כר הדשא, במשחק הגומלין הוא היה אחראי לבישול לאחמד עבאד והיה דומיננטי מאד, וגם אתמול כשהוא נכנס מול מכבי חיפה הוא היה לא רע, ככה שאי אפשר לדעת אם זה רק מקצועי".

הקשר עצמו סירב להתייחס לנושא ולהגיב בעניין אך עו"ד קרן שטיינפלד שמייצגת אותו התייחסה לנושא ואמרה: "לא ידוע לנו על שום בעיה בקשר לרביד, אף אחד מקריית שמונה לא דיבר איתנו ולא אמר לנו שום דבר, מבחינתנו יש לרביד חוזה עד סוף העונה בקריית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully