וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 1:2 את נצרת עילית

מחזור 16: הפסד שני רצוף לקבוצה של גולן. ראשון לציון ניצחה 0:3 את הכח וטיפסה למקום השביעי. לוד - כפר סבא 2:2

המחזור ה-16 בליגה הלאומית יושלם היום (שני). בשכונת התקווה סיימו בני לוד והפועל כפר סבא ב-2:2 דרמטי. הפועל ראשון לציון עצרה את המפולת, פירקה את הכח עמידר רמת גן 0:3 ועלתה למקום השביעי. בית"ר תל אביב רמלה הנחילה הפסיד שני לנצרת עילית, 2:1.

בני לוד - הפועל כפר סבא 2:2

גיזי דורבור הליברי הוליך את האורחים ליתרון בדקה ה-53, אך נבו מזרחי השווה במהרה כעבור שתי דקות. בדקה ה-60 שוב כפר סבא, שוב אווסו, וזה כבר 1:2. אבל בלוד סירבו להסכים להפסד שלישי ברציפות, ומוחמד עבדלקאדר איזן בדקה ה-90. תוצאת המשחק השאירה את לוד במקום ה-10, עם 20 נקודות, ואילו הקבוצה של אלון מזרחי נותרה במקום ה-13 עם 16 נקודות.

הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן 0:3

אייל לחמן, שראה את קבוצתו המידרדרת כבר במקום ה-11 ערב המשחק, עלתה ליתרון בדקה השישית משער של מאור אסור. הכח התקרבה לשוויון במחצית השנייה עם נגיחה לקורה של אוגוצ'וקו קליסטוס, אבל בדקה ה-64 עומר אצילי הניף רגל וכבש שער נהדר מ-16 מטרים כדי לקבוע 0:2 לכתומים. קובי בדש קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-83, והשאיר את הסגולים תקועים במקום ה-15. ראשון לציון התרוממה אל המקום השביעי.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית 1:2

אחרי ההפסד להכח עמידר רמת גן במחזור שעבר, נצרת עילית הפסידה לעוד קבוצת תחתית, הפעם לבית"ר תל אביב רמלה, שלה זהו הניצחון הראשון בחודש דצמבר. איציק אבושדיד היה אחראי בלעדי לניצחון המפתיע, עם שני שערים - הראשון בדקה ה-49 והשני בדקה ה-86. יבגני סידורנקו השווה זמנית בדקה ה-73. הפועל נצרת עילית נשארה במקום השלישי, ואילו המארחת נצמדה להפועל כפר סבא עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully