וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טוטו תמוז סיכם בבורסאספור

על פי הדיווחים, החלוץ ירוויח כ-600 אלף יורו לעונה בקבוצה המדורגת שישית בליגה הטורקית. הפועל תל אביב תקבל מיליון יורו על ההעברה

האם טוטו תמוז בדרך לטורקיה? על פי דיווחים בתקשורת המקומית, חלוץ הפועל תל אביב סיכם בשורות בורסאספור. בטורקיה מתפרסם שהאדומים יקבלו מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-24, שיזכה לחוזה שמן של 600 אלף יורו לעונה. בורסאספור מדורגת במקום השישי בליגה הטורקית אחרי 17 מחזורים והיא רחוקה תשע נקודות מהמוליכה גלאטסראיי. בעבר שיחק במועדון החלוץ רונן חרזי. אם תמוז אכן יחתום, הוא יהיה הישראלי החמישי בטורקיה אחרי חרזי, חיים רביבו, אופיר חיים ופיני בלילי.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
התחנה הבאה - טורקיה? תמוז/אדריאן הרבשטיין

כזכור, חוזהו המקורי של החלוץ בהפועל תל אביב מסתיים בסוף העונה ובהנהלת האדומים היתה מחלוקת לגבי מכירתו בחלון ההעברות הקרוב. הכסף שייכנס ממכירה אפשרית של החלוץ אמור לעזור לקבוצה להתחזק בינואר שכן אם תמוז יסיים את חוזהו, הוא יוכל לעזוב בקיץ ללא תמורה.

שחקנים בקבוצה זעמו היום על החלוץ, שהשתולל בחדר ההלבשה אחרי התיקו בקרית אליעזר והפנה את זעמו בעיקר לבלם ניקולה פטקוביץ'. על פי העדויות, החלוץ צעק בין היתר: "איך הבלם האפס הזה משחק?".

על אף שתמוז לא התאמן אתמול, הדברים לא נשכחו. "נדמה שטוטו חושב רק על עצמו", אמר אחד מהשחקנים, "כל מה שמעניין אותו זה המספרים האישיים שלו והוא שכח שהוא משחק בקבוצה".

ארתורול סלאם מאמן בורסאספור. EuroFootball, GettyImages
הולך להתחזק בחלוץ ישראלי? ארתורול סלאם/GettyImages, EuroFootball

תמוז בן ה-24 הגיע בספטמבר 2010 להפועל תל אביב מבית"ר ירושלים, במדיה שיחק ארבע עונות. במדי בית"ר הוא זכה בשתי אליפויות ושני גביעים ובמדים האדומים הוסיף צמד גביעים נוסף למאזנו. קבוצת נעוריו הייתה הפועל פתח תקוה, בה שיחק עונה אחת בלבד, כשהיה בן 17 וכבש 11 שערים. במדי הנבחרת יש לחלוץ עשר הופעות ושני שערים.

העונה כבש תמוז שמונה שערי ליגה, כולל שלושער מול הפועל באר שבע, אולם הרגע הזכור ביותר ממנו היה ההרחקה במשחק בטדי מול בית"ר ירושלים, בו סימן תנועת השתקה לקהל לאחר שכבש וספג צהוב שני. לאחר אותו משחק, תמוז טען כי אוהדי בית"ר התנהגו כלפיו בצורה גזענית ואף זרקו בננה לעברו.

כאמור, בורסאספור מדורגת שישית בליגה הטורקית. בתחילת העונה היא שיחקה בליגה האירופית, אך הודחה בתום שני סיבובי מוקדמות. תחילה שיחקה הקבוצה מול קופס הפינית (שהדיחה את מכבי נתניה), הפסידה 1:0 בחוץ וניצחה 0:6 בגומלין בבית. בסיבוב הבא, שהיה האחרון לפני שלב הבתים, ניצחה הקבוצה 1:3 את טוונטה, אך הפסידה בגומלין בהולנד 4:1 בהארכה, כשהיא סופגת שער בדקה ה-116 ומודחת.

את הקבוצה מאמן כיום ארתורול סלאם והיא משחקת באצטדיון בורסה אטאטורק המכיל 25 אלף מקומות. היא זכתה באליפות היחידה בתולדותיה בעונת 2009-10 ושנה אחת לאחר מכן הופיעה בליגת האלופות, שם סיימה עם נקודה בודדת בבית שכלל את מנצ'סטר יונייטד, ולנסיה וריינג'רס. לבורסה יש גם זכייה אחת בגביע ובעונת 1974-5 היא הגיעה עד לרבע גמר הגביע למחזיקות גביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully