וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תעמוד לדין בגין אי הצגת חוזים משלימים

24.12.2012 / 17:00

יועמ"ש איגוד הכדורסל קבע כי הקבוצה הפרה הוראות תקנון ושילמה מסים נמוכים בצורה משמעותית. צפוי לדרוש קנס כבד

אחרי בדיקה מקיפה, שנמשכה למעלה מחודש, החליט היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל עו"ד רונן ויינברג, להעמיד לדין את קבוצת מכבי חיפה בגין אי הצגת חוזים משלימים בפני הבקרה התקציבית. ויינברג החליט כי מדובר בהפרה של הוראות תקנון הרשות לבקרת תקציבים ו\או ניסיון לעקוף הוראות אלו ועל כן יש להעמיד את הקבוצה לדין בגין עבירה לכאורה על תקנון המשמעת – עבירות בענייני כספים. בשלב הזה עדיין לא נקבע מועד לדיון.

העבירה המיוחסת לחיפה נוגעת לחוזים בשנה הנוכחית, שבה חתומים כל השחקנים האמריקאים, כמו גם המאמן בראד גרינברג, על סכום כסף מסוים בחוזה הכדורסל שלו, ועל סכום כסף נוסף מול החברה של ג'ף רוזן בארצות הברית, בגין עבודות שונות כביכול. באמצעות שיטה זו, מתקזז תשלום המס שצריכים הירוקים לשלם לרשויות המס, שכן הסכומים שמדווחים עליהם הם נמוכים בהרבה. על פי ההערכות, היועץ המשפטי צפוי לדרוש לקנוס את חיפה בצורה קשה, להציג את הסכומים האמיתיים, ואף לקבל עונש של הפחתת נקודות על תנאי על עבירות דומות בעתיד. יחד עם זאת, גורמים באיגוד טוענים כי בשל העובדה שהעבירה נעשתה בתום לב, חיפה לא צפויה לעונש קשה במיוחד.

מכבי חיפה מדורגת כעת במקום השלישי בטבלת ליגת העל, עם מאזן מצוין של שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. הקבוצה הירוקה תתארח בשבוע הבא בראשון לציון מול הקבוצה המקומית במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב הראשון בליגת העל.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully