וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפים הגדולים של 2012

עילוי סנוקר בן ארבע, כדור רגל שעולה באש, בולט במלוא ג'נטלמניותו וזה ממש לא הכל: קבלו את הקטעים המשעשעים, המרגשים והאהובים עלינו מהשנה שזה עתה נגמרת

לפני הכל, שנת 2012 תיזכר כשנה של האולימפיאדה הנהדרת בלונדון ואליפות אירופה המעולה בפולין ובאוקראינה. על כן, בחרנו להתחיל את סיכום השנה הזו עם אחד הגיבורים הגדולים של לונדון - יוסאין בולט. רגע אחרי הזהב המופלא ב-100 מטר, הוכיח הפנומן הג'מייקני כי לפני הכל הוא אדם גדול. שימו לב כיצד הוא מפסיק את הראיון כדי לתת כבוד להמנון האמריקאי:

והנה, בלי ספק, הקטע האהוב עלינו מהאולימפיאדה: אביו של צ'אד לה קלוס, אותו דרום אפריקאי שהדהים את מייקל פלפס בגמר 200 מטר פרפר, לא יודע את נפשו מרוב אושר וגאווה בראיון שאחרי המשחה.

נבחרת הולנד ממש לא תרצה לזכור את יורו 2012. חבל, כי לפני פתיחת הטורניר, אחד האוהדים הכי צעירים שלה - נואה, בסך הכל בן שנתיים - הפגין ידע מרשים, וזיהה כל שחקן ושחקן בסגל. נקווה שהוא יזכה להופעה טובה יותר מצד האוראנג' במונדיאל של 2014.

עוד לפני שהולנד הספיקה להפוך למאכזבת הגדולה של הטורניר, אוהדיה סיפקו את קטע ה-תראו-איך-אנחנו-מפריעים-לכתבת-המקומית הזכור ביותר:

18 מיליון צופים לא טועים: זו כנראה זריקת העונשין העלובה בתולדות הכדורסל.

ואם בקליפים מרובי צפיות עסקינן, אז התזמורת של מכללת אוהיו סטייט שברה ככל הנראה כמה שיאים. תראו את הופעת המחצית המרהיבה הזו במהלך המשחק מול נברסקה (הנושא, למי שתהה, הוא משחקי מחשב):

הקטע המוזר ביותר של השנה מגיע ככל הנראה מבית הספר הזה באינדונזיה, שם לחבר'ה יש מנהג מאוד מוזר בכל פעם שמישהו חוגג יום הולדת: כולם מורידים נעליים, ומשחקים כדורגל עם אגוז קוקוס שעולה באש.

כל סיכום שנה שכזה דורש לפחות קליפ אחד של איזה עילוי שבקושי יודע להתלבש לבד. אנחנו בחרנו שלא ללכת הפעם על הכדורגלן הצעיר, או העולל שקולע לסל מתוך העריסה, כי אם עם הילד הזה - קית' אודל ג'וניור. בסך הכל בן ארבע, אבל סנוקר הוא יודע.

עבירת השנה שייכת כנראה לדידייה זוקורה מטרבזונספור, שפשוט פירק את אמרה מפנברחצ'ה במשחק ליגה טורקית. לא נעים.

כמובן ש-2012 סידרה לנו לא מעט שערים גדולים, אבל דבר כזה אנחנו לא זוכרים: נבחרת הנערים של סרביה מלמדת את כולם איך כובשים מקרן.

לא ניתן לכם לחזור לעניינכם בלי קצת ספורט אקסטרים. הקטע הבא נקרא People Are Awesome, והוא מרכז כמה מההישגים האקסטרימיים הגדולים של השנה. אכן מדהימים, האנשים האלה:

מוזר, אבל אחד הדברים הראשונים שעולים לנו בראש שמדברים על אליפות אוסטרליה של 2012, זה התפיסה המדהימה של הבול בוי במשחק של נדאל ופדרר:

נסיים, ברשותכם, עם המקום בו התחלנו: האולימפיאדה. טוב, בעצם, מדובר במשחקים הפראלימפיים, שהביאו לנו את אחד מרגעי הספורט הטהורים והמרהיבים ביותר של 2012: שחקן טניס השולחן הבריטי דייויד וות'ריל, עם חבטה פשוט בלתי נשכחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully