וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טוברוק: אלרואי כהן לא יוכל לשחק במכבי נתניה

קשר הפועל תל אביב מחזיק בהסכם עם קבוצת נעוריו לפיו הוא לא רשאי ללבוש את מדי היהלומים במשך חמש שנים נוספות

one

אלרואי כהן לא יוכל לשחק במכבי נתניה למרות שבקבוצה רצו לראות את הקשר מגיע מהפועל תל אביב, וזאת בגלל הסכם שחתם עם בית"ר נס טוברוק לפני כחמש שנים כשעזב את המועדון. כזכור, בנתניה הציבו את כהן כמועמד הישראלי המוביל מבחינתם לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות בינואר, כשהחשש הגדול היה מהמכשול הכספי בשל חוזהו הגבוה של הקשר אצל האדומים.

אלא שלוואלה ספורט! נודע כי כהן כלל לא יוכל לעבור לנתניה בחמש השנים הקרובות, בשל הסכם עם קבוצת נעוריו. לפני חמש שנים כשעזב כהן את טוברוק הוא חתם על חוזה לפיו לא יוכל לשחק בנתניה במשך עשר שנים. בסביבתו של השחקן אישרו את הידיעה ואמרו: "היה חשוב לטובורק שאלרואי לא ישחק בנתניה", העיד מקורב לשחקן.

אלרואי כהן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"היה חשוב לטובורק שאלרואי לא ישחק בנתניה". כהן/ברני ארדוב

יו"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ, אמר בתגובה: "אני לא זוכר כל הסכם והסכם, אבל בהחלט זכור לי שאם אלרואי יחזור לנתניה הוא יוכל לעשות זאת רק לטוברוק". בינתיים בנתניה מתמקדים בניסיונות להחתים שחקנים זרים, כשארבעת האפריקאיים המועמדים לקבוצה - אריק בקנגה, גיבן סיגלוומה, תומאס אולמינוגו ואמבואנה סמאטה - צפויים לנחות בקרוב כדי להיבחן, כשבמועדון מקווים שלפחות אחד מהם ירשים ויחתום. לאחר המבחנים צפויים בנתניה לחפש מועמדים גם בשוק הישראלי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully