וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת באלרואי כהן

הקבוצה של טל בנין עשויה לצרף את קשר הפועל תל אביב. ארבעה שחקנים זרים ינחתו למבחנים. לופו ייעדר כעשרה ימים

one

מכבי נתניה מעוניינת בשחקנה של הפועל תל אביב אלרואי כהן כחיזוק העיקרי שלה במועד ההעברות הקרוב. מעמדו של כהן, שלא זוכה העונה לדקות משחק כפי שציפה בתחילה, בהפועל תל אביב מעורער והוא עשוי לקבל שחרור מהאדומים אם תהיה קבוצה שתשלם את שכרו.

המכשול העיקרי כעת עבור הקבוצה מעיר היהלומים הוא החוזה הכבד של כהן, כשבנתניה אולי ינסו ליצור טרייד עם הקבוצה של אבוקסיס במסגרתו גם תקח סגנית האלופה חלק במשכורתו של כהן.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול טל מעבי שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
החוזה הכבד שלו עשוי להוות מכשול. אלרואי כהן/ברני ארדוב

מלבד כהן, נתניה תזמן בשבועות הקרובים מספר שחקנים שיגיעו להתרשמות בקבוצה. כמו כן, בזכות היחסים הטובים של המועדון עם השוק האפריקאי ינחתו בשבועות הקרובים ארבעה זרים כדי להיבחן בקבוצה: אריק בקנגה, גיבן סיגלוומה, תומאס אולמינוגו ואמבואנה סמאטה. מי מהם שירשים צפוי להצטרף למועדון בחלון ההעברות הקרוב.

בהנהלה מרוצים מאוד מהחיבור בין מוטלה שפיגלר לטל בנין, כשגם השחקנים מציינים ששיתוף הפעולה רק תורם "אם היו כאלה מאיתנו שלא הבינו את המהלך ברור לכולם ששיתוף הפעולה ביניהם מדהים" אמר אחד מהם.

סרג לופו שנפצע אתמול (רביעי) באימון עבר אולטרסאונד והתברר כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. הוא הצטווה לנוח עשרה ימים ויחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב וחצי גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, וככל הנראה את משחק הליגה הבא נגד עירוני קרית שמונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully