וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה צריכה לקבל החלטה לגבי סרג' לופו

החלוץ נמצא בקבוצה לתקופת ניסיון במסגרת הסכם עם קבוצתו מאזמבה. גורם: "צריך כסף לחיזוק". טרם הוחלט את מי לשחרר

one

מכבי נתניה תצטרך להודיע לקבוצתו של סרג' לופו אם הוא ממשיך בקבוצה עד סוף העונה, זאת בהתאם לסיכום הראשוני בין הקבוצות. כידוע, לופו הגיע לנתניה במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם מאזמבה, לה שייך כרטיסו של השחקן, שבמסגרתו הקבוצות החליטו לתת תקופה של כחצי שנה כדי לראות אם השחקן יתאקלם במועדון ולאחר מכן תצטרך נתניה להודיע אם הוא נשאר.

יצויין כי לא מדובר בחוזה עם סעיף יציאה קלאסי אלא הסכם ג'נטלמני בין המועדונים לפיו תצטרך נתניה להחליט בעניין. במקביל במועדון ממשיכים לחשוב על מועד ההעברות בינואר כאשר נראה שהשחקנים יעשו הכל במחזורים הקרובים כדי להוכיח שמקומם בקבוצה. "יש פה מעט שחקנים שמקומם מובטח בקבוצה. הרוב יכולים למצוא עצמם מחוץ לקבוצה בחודש ינואר, אך עדיין אין החלטות לגבי שחרורים וכל מי שאתם העיתונאים תגידו שהוא מועמד להשתחרר יהיה ספקולציה", כך טוען גורם המקורב להנהלת נתניה.

סרג' לופו שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הסכם ג'נטלמני. סרג' לופו/ברני ארדוב

כפי שכבר הוחלט בישיבה שהתקיימה במהלך השבוע, על כל שחקן שיגיע, יצטרכו בצוות המקצועי לשחרר שחקן אחר כשכעת נראה שמלבד שחקני הבית הבולטים דוגמת עידו לוי ועמרי בן הרוש וכן השוער לואיג'י צ'נאמו, אחמד סבע, קובי דג'אני ועוד כמה שחקנים בודדים, שאר שחקני הקבוצה עשויים למצוא עצמם בינואר אם יגיע חיזוק אחר. "צריך לשחרר פה כסף כדי להביא כסף לחיזוק", הסביר אותו גורם. עכשיו בצוות המקצועי יצטרכו לבדוק את מי הם רוצים להביא ולפי זה ישתחרר שחקן ככל הנראה באותה עמדה".

בנתניה מעוניינים להתחזק בשחקנים בחלק הקדמי כשבימים הקרובים ייבחנו קלטות של שחקנים זרים כשזו השאיפה הראשונה של המועדון. "לדעתי אין יותר מדי שחקנים ישראלים שיכולים באמת לשפר את הקו הקדמי שלנו", טען גורם בהנהלת נתניה. "נצטרך לחפש זרים". לגבי חיזוק הרי שכעת מתמקדים בנסיונות למצוא זרים כשבצוות המקצועי עדיין לא העבירו שם של שחקן ישראלי בו הם מעוניינים. "הצוות המקצועי לא העביר לנו עדיין שום שם", הבהירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully