וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה 26:27 את בני הרצליה

אלכס פליסקין כבש 40 שניות לסיום מול האקסית, והעניק לצהובים ניצחון דרמטי שהציב אותם בפסגה לצד מכבי ראשל"צ

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) במשחק ההשלמה שלה 26:27 את בני הרצליה, הודות לשער ניצחון דרמטי שכבש אלכס פליסקין 40 שניות לסיום, דווקא מול קבוצתו בעונה שעברה. הצהובים חתמו בכך את הסיבוב הראשון והם חולקים את הפסגה עם מכבי ראשון לציון האלופה. לשתי הקבוצות 10 ניצחונות ותיקו בודד (26:26 בעימות החזיתי ביניהן).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי רגשות. אלכס פליסקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפתיחה הייתה כל כולה של הרצליה. המדורגת רביעית הוליכה 2:7 והוכיחה במשחק מדוע היא מהווה חלק מהצמרת העונה. השחקנים של אבי רש לקחו את הזמן בניסיון להיכנס למשחק, אבל בזכות הגנה אגרסיבית נגסו בפער ובסיום המחצית אף עלו ליתרון 11:12. היתרון החליף ידיים שוב במחצית השנייה, כשחמש דקות לסיום הייתה זו הרצליה שעלתה ל-23:24. מכבי תל אביב השוותה, אבל איבדה את תומר שמעוני שהורחק במשחק מול האקסית שבגללה נכנס להסגר בקיץ.

בשתי הדקות האחרונות שיחקה הרצליה בארבעה שחקנים מול חמישה של הצהובים, ובכל זאת הצליח ערן רויטר לקבוע 26:26 כשנותרה קצת יותר מדקה לשחק. ההתקפה של מכבי תל אביב הלכה לכיוונו של פליסקין, שמול קבוצתו לשעבר מצא את הרשת בדקת הסיום וראה את חבריו שומרים על היתרון ב-40 השניות האחרונות. דרמה גדולה.

כבשו למכבי תל אביב: דויד ראשיץ' 10, אלכס פליסקין 4, עומר דבדה, גיל פומרנץ 3 כל אחד, טל בלכר, תומר שמעוני, רנן לנדסמן 2 כל אחד, דן נתן 1.

כבשו לבני הרצליה: מריו יליניץ' 7, מילוש טיצה, מריו סאריץ' 4 כל אחד, ערן אברמוביץ' 3, תומר טואג, ערן רויטר, דדי פרץ 2 כל אחד, תומר וייסלר, אלעד קפון 1 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully