וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: ישי עוליאל זכה באורנג' בול עד גיל 12

הישג נהדר לטניסאי שניצח בגמר הטורניר היוקרתי יריב מארובה, וזכה באליפות שבה זכו מארי וקונורס. נתניהו בירך: "אתה אלוף"

צילום וידאו: טל אנגלנדר עריכת וידאו: ערן צימט

צפו בישי עוליאל משוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

הישג מצוין לטניס הישראלי: ישי עוליאל בן ה-12 זכה היום (ראשון) בטורניר האורנג' בול היוקרתי בפלורידה, לאחר שניצח בגמר 3:6, 1:6 יריב מארובה. מדובר בהישג מרשים לטניסאי הצעיר, שרשם הישג שאף שחקן ישראלי מעולם לא השיג בעבר. שחר פאר אומנם זכתה באורנג' בול לגילאי 14 בשנת 2001, אך עוליאל הוא הראשון שעשה זאת בבנים.

מדובר בטורניר הכי יוקרתי בסבב של השחקנים הצעירים, זה שמסכם את הישגי כל השנה, ומשתתפים בו השחקנים הטובים בעולם, ונחשב למעשה כאליפות העולם לגילאים הללו.

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. Nike junior tout international 
Reg caldecott,
הישג מצוין, עתיד מבטיח. עוליאל/Nike junior tout international Reg caldecott

עוליאל מתווסף לרשימה מפוארת של זוכים שזכו בתחרות בגילאי 12: אנדי מארי, ג'ימי קונורס, ג'ניפר קפריאטי ומוניקה סלש. עוליאל ניצח בדרך שבעה שחקנים ממדינות שונות.

במשחק הגמר פגש הישראלי את פטריק סיידוו מהאי ארובה, ניצח אותו 1:6, 3:6, ורשם הישג מרשים בסיומו של טורניר גדול שכלל 128 טניסאים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר הערב לעוליאל הצעיר ואמר לו: "אתה אלוף אמיתי. הבאת כבוד למדינת ישראל וגאווה ונחת להורים שלך". שחר פאר בירכה את הטניסאי הצעיר, וצייצה בטוויטר: "מדהים!!! אני מאחלת לו עתיד נהדר".

אסי טוכמאיר, יו"ר איגוד הטניס, אמר: "כל הכבוד להוריו של ישי על החינוך הפנטסטי, התמיכה והרוגע הנפשי שהם נותנים לילד. כמו כן, ברכות חמות לג'אן, המאמן שמלווה אות ישי מגיל 5 לכל מקום בעולם וממש חי עם הילד.

"ברכות גם למועדון רמלה בראשות טירן בוקובזה שדאג וטיפח את ישי, ובכך הוכיחו שגם מהפריפריה אפשר להצמיח אלוף עולם. תודה רבה לדייויד קופר על התמיכה והעזרה בכל צרכיו של ישי. וכמובן כבוד גדול לישי על הדרך הקשה וההתמדה. ישי הוא שגריר למדינת ישראל בכל העולם מזה מספר שנים. בכל תחרות שהוא משתתף הוא מייצג את מדינת ישראל בכבוד רב- בכישרון שלו ובהתנהלות שלו על המגרש ומחוצה לו. אנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך עם עוד הרבה תארים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאחרונה ראש הממשלה מביע עניין גדול בספורט. נתניהו ורביבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully