וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ואן פרסי יכול היה למות, זה חוסר כבוד"

מערכת וואלה! ספורט

23.12.2012 / 18:49

מנג'ר יונייטד זעם על אשלי וויליאמס, שבעט כדור על ההולנדי: "הדבר הכי מסוכן שראיתי, צריך להשעות אותו לזמן רב"

ספורט 2

הקטע בו מופיעה התקרית נמצא למטה

מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 הערב (ראשון) בחוץ מול סוונסי. השדים האדומים הגדילו את הפער בצמרת מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי לארבע נקודות, אבל בוודאי מרגישים החמצה לאחר ששמטו יתרון מוקדם לאחר שער של פטריס אברה. מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון התייחס בסיום לתקרית שהתרחשה בין רובין ואן פרסי לבלם הוולשים אשלי וויליאמס, במהלכה התעמתו השניים וספגו כרטיסים צהובים.

"רובין ואן פרסי בר מזל שהוא בכלל בחיים עכשיו", אמר פרגי, "זה היה צעד חסר כבוד מצד השחקן שלהם. הוא צריך להיות מושעה על ידי ההתאחדות האנגלית. רובין יכול היה לשבור את הצוואר. עם המצב של ואן פרסי, אתה יכול בבירור לראות שרובין היה יכול להיהרג. וויליאמס צריך לספוג השעייה לטווח ארוך, מפני שזה הדבר הכי מסוכן שראיתי בכדורגל כבר הרבה זמן. זה היה לחלוטין מכוון. השריקה נשמעה, המשחק נפסק והוא עשה את זה ממש מול העיניים של השופט, הוא יכול היה להרוג את הבחור. זה היה חסר כבוד מצד השחקן, הוא צריך להיות מושעה לטווח ארוך".

וויליאמס עצמו אמר לאחר המשחק: "רק הרחקתי את הכדור עם תסכול, ולחוסר מזלי זה פגע בו בראש והוא קצת התעצבן. הכל קצת התחמם, אבל הכל נרגע בסוף".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Jamie McDonald, GettyImages
עצבני מאוד. פרגוסון/GettyImages, Jamie McDonald

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully