וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי דרסה 0:8 את אסטון וילה

מערכת וואלה! ספורט

23.12.2012 / 19:46

הבלוז רשמו ניצחון עצום, כשנהנו משבעה כובשים שונים: טורס, איבנוביץ', צמד של ראמירס, הזאר, אוסקר, לואיז ולמפארד

ספורט 2

מי שמיהר להספיד את צ'לסי או להגיד שהקבוצה הזו גמורה, קיבל הערב (ראשון) תשובה מוחצת. הבלוז רשמו ניצחון 0:8 עצום על אסטון וילה, כשהם נהנים משבעה כובשים שונים. בזכות זאת, עלתה הקבוצה של רפא בניטס למקום השלישי בליגה.

סוונסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו ב-1:1 בביתה של הראשונה, במשחק במסגרת המחזור ה-18 בפרמיירליג האנגלית. פטריס אברה העלה את השדים האדומים ליתרון בדקה ה-16, אבל מיצ'ו איזן כעבור 13 דקות. התיקו הזה סייע למוליכת הטבלה להגדיל את הפער שלה בפסגה לארבע נקודות. סוונסי נותרה במקום ה-11. איתי שכטר נכנס כמחליף בדקה ה-87 במדי המארחת.

דויד לואיז שחקן צ'לסי. GettyImages
איזה שער ענק. לואיז/GettyImages

צ'לסי - אסטון וילה 0:8

עד הניצחון 1:3 באצטדיון האור מול סנדרלנד לפני שבועיים, לא הצליחו הבלוז לנצח בשבעה משחקי ליגה ברציפות. מאז, הם הופיעו באליפות העולם למועדונים, הפסידו בגמר לקורינתיאנס, אבל חזרו לליגה ובענק עם 0:8 עצום על אסטון וילה האומללה בדרך חזרה למקום השלישי עם 32 נקודות. וילה, שניצחה 1:3 את ליברפול באנפילד במחזור האחרון, נותרה במקום ה-16. אגב, שבעה משמונת השערים של צ'לסי נכבשו על ידי שבעה כובשים שונים. זו הפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג ששבעה שחקנים שונים כובשים במשחק אחד.

צ'לסי עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית. סזאר אספיליקווטה הגביה מאגף ימין ומצא ברחבה את לא אחר מאשר פרננדו טורס, שנגח מ-12 מטר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. אוהדי הבלוז נאלצו להמתין עוד 26 דקות כדי לראות את השני של הקבוצה שלהם, אבל זה היה שווה את זה. דויד לואיז בעט כדור חופשי אדיר מ-25 מטר היישר לחיבורים וקבע 0:2 למארחת. בדקה ה-34 הצליחה צ'לסי לכבוש את השלישי לאחר שדארן קייהיל נבלם אצל בראד גוזאן, ברניסלב איבנוביץ' הגיע ראשון ונגח פנימה את ה-0:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרנק למפארד שחקן צ'לסי. רויטרס
חזר להרכב, וגם לכבוש. למפארד/רויטרס

בדקה ה-59 כבש פרנק למפארד את הרביעי כשמסירה את חואן מאטה מצאה אותו מרחק 25 מטר מהשער, והקשר האנגלי בעט כדור אדיר לפינה כדי לקבוע 0:4. פעם ראשונה שלמפארד פותח בהרכב צ'לסי בליגה מאז 20 באוקטובר והוא כבר מחזיר בגדול. בדקה ה-75 כבשו הבלוז את החמישי לאחר שראמירס פרץ קדימה ובעט מ-12 מטר כדור שטוח מצוין לפינה כדי לקבוע 0:5.

בדקה ה-77 הצליחה צ'לסי לכבוש את השישי לאחר שאוסקר הוכשל ברחבה. הברזילאי בעט מצוין את ה-0:6. בדקה ה-84 הגיע השביעי, כשאדן הזאר קיבל מסירת עומק ברחבה, הטעה את שני השומרים שלו ושחרר טיל אדיר מ-14 מטר לחיבורים בדרך ל-0:7. לוקאס פיאזון מצ'לסי החמיץ פנדל בדקה ה-90. מעט לאחר מכן, כבש ראמירס את השמיני לאחר בעיטה נהדרת לחיבורים לאחר בישול של מאטה.

מבחינת פרנק למפארד, אגב, זה היה ערב חגיגי גם בלי קשר לניצחון העצום. קשר נבחרת אנגליה חגג הערב את ההופעה ה-500 שלו בפרמיירליג. אגב, הבלוז ניצחו בפעם האחרונה 0:8 ב-2010, כשהקורבן הייתה וויגאן. שיא הפרמיירליג הוא של מנצ'סטר יונייטד, שהביסה 0:9 את איפסוויץ' ב-1995.

שחקני מנצ'סטר יונייטד, מייקל קאריק, פטריס אברה. רויטרס
חגגו ראשונים. קאריק ואברה/רויטרס

סוונסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים אמנם עלו ליתרון בדקה ה-16 משער של פטריס אברה אחרי כדור קרן, אבל המארחת הייתה עדיפה על פניהם ברוב שלבי המחצית הראשונה והצליחה להשוות כעבור 13 דקות כשמיצ'ו מצא את הרשת בפעם ה-13 בעונה והתבסס בראש טבלת מלכי השערים.

יונייטד השתפרה בצורה משמעותית במחצית השנייה, בה היא השתלטה על המשחק, אבל לא הגיעה למספיק הזדמנויות בשביל להכריע את המשחק. גם הכניסה של חאבייר הרננדס, שבשבוע שעבר כבש בליברטי סטדיום את השער היחיד במשחק בין הקבוצות, לא עזרה. המקסיקני לא היה מדויק, קאריק נגח למשקוף, יונייטד לחצה ללא תוצאות ובסיום 1:1.

שחקן סוונסי, מיצ'ו. רויטרס
שער 13 העונה. מיצ'ו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 11: ראותלדג' איים בבעיטה שטוחה מ-16 מטר, אבל דה חאה קלט בקלות. בעיטה ראשונה במשחק למסגרת של אחד משני השערים.

דקה 16: גול! יאנג שהגיע למצב נהדר נבלם על ידי וורם לקרן. ואן פרסי הגביה ואברה הקדים את כל ההגנה הלבנה ונגח פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 29: גול! סוונסי השוותה בתום התקפה יפה. ראותלדג' העמיד את דייר מול דה חאה, השוער הספרדי הצליח להדוף, אבל מיצ'ו השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב. 1:1.

דקה 45: אברה פרץ יפה באגף השמאלי ומסר כדור רוחב יפה לרוני, שבעט חזק ושטוח לידיים של וורם.

דקה 52: ראותלדג' הטעה את אוואנס בתוך הרחבה ובעט חזק מזווית לא קלה, דה חאה הדף לקרן.

דקה 67: רוני הגביה כדור לרחבה, ואן פרסי בעט מהאוויר כדור קשתי שפגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 78: קאריק שוב הקדים את הגנת סוננסי בכדור גובה, אבל הנגיחה שלו ננעצה במשקוף.

דקה 80: בעיטה של ואן פרסי נבלמה על הקו על ידי אשלי וויליאמס, יאנג קיבל ובעט בעצמו, בן דייויס הדף בעצמו מהקו, הפעם בעזרת היד, והכדור הורחק. החמצה כפולה גדולה של יונייטד, שגם הייתה זכאית לפנדל.

שחקן סוונסי, ווין ראותלדג' מול שחקן מנצ'סטר יונייטד, פטריס אברה. GettyImages
מחצית ראשונה בשליטה של סוונסי, השנייה בשליטה בלעדית של יונייטד/GettyImages

הרכבים

סוונסי: מישל וורם, דוויט טיינדלי, אשלי וויליאמס, צ'יקו, בן דייויס, קמי אגוסטיין (איתי שכטר, 87), ליאון בריטון (קי סונג יונג, 62), ג'ונתן דה גוזמן (לוק מור, 71), ווין ראותלדג', ניית'ן דייר, מיצ'ו.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, פיל ג'ונס, ג'וני אוואנס, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, טום קלברלי (פול סקולס, 86), אנטוניו ולנסיה (חאבייר הרננדס, 62), אשלי יאנג, ווין רוני (ריאן גיגס, 78), רובין ואן פרסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully