וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "מעולם לא חשבתי לפרוש מטניס"

השור ממאיורקה, שיחזור לפעילות בסוף השבוע אחרי חצי שנה, התראיין ואמר: "המטרה שלי עכשיו היא רק לחזור לכושר טוב"

כמה ימים בלבד לפני שהוא סוף סוף חוזר למגרשים בטורניר הראווה באבו דאבי, התראיין היום (ראשון) רפאל נדאל בתקשורת הספרדית. המדורג רביעי בעולם לא מצפה לחזור למיטבו עד מרץ. נדאל, שיחזור לטניס אחרי חצי שנה של היעדרות, אמר: "אני צריך לראות איך המצב שלי משתפר ואיך אוכל להגיב לאינטנסיביות והדרישות של טניסאים ברמות הכי גבוהות".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
"לא מצפה לחזור לשיאי". נדאל/רויטרס

כזכור, אחרי הפסד מביך כבר בסיבוב השני של ווימבלדון ביוני האחרון, נבדק נדאל ואובחן כסובל מקרע בברך רגל שמאל ולא יכול היה להגן על התואר שלו באולימפיאדת לונדון. נדאל, שזכה ב-11 תארי גרנד סלאם, החמיץ גם את אליפות ארצות הברית הפתוחה ואת טורניר גמר הסבב, הוסיף: "הברך שלי עדיין לא החלימה ב-100 אחוז. אני לא חושב לטווח ארוך, אלא רק מרוכז במצב של הברך שלי, לראות איך היא מגיבה ואז נראה מה יהיה. אני רוצה להיות משוכנע שהיא מוכנה לחלוטין להתחרות, בלי שום ספק. אם ארגיש טוב באבו דאבי, נמשיך הלאה, אבל אם לא אקח את זה בקלות".

נדאל, שזכה השנה בתואר רולאן גארוס השביעי בקריירה שלו, אמר שלנצח במשחקים לא הייתה העדיפות העליונה שלו בשבועות הקרובים ושהוא מרוכז בהחלמת הברך. "המטרה שלי היא לא השבוע, אפילו לא דוחא או אוסטרליה", אמר השור ממאיורקה, "המטרה שלי היא לחזור לכושר, להרגיש טוב עם עצמי ולהחלים לחלוטין. העונה שלי, המטרה המרכזית שלי, הוא להיות במצב מושלם לפני אינדיאן וולס ומיאמי במרץ ולהגיע למונטה קרלו עם תחושה טובה. הטורניר האחרון בו שיחקתי בכושר טוב היה רולאן גארוס וזכיתי בו. בסוף פברואר או מרץ אני ארגיש טוב. העונה שלי תתחיל אז, אז אומר לעצמי שאני מוכן לנצח".

נדאל נשאל האם שקל לפרוש לאחר הפציעה ואמר: "לא, לא, לא. לא חשבתי על זה בכלל. טניס הוא ספורט שלא נמשך לנצח. זה לא כמו גולף, שם אפשר לשחק 20 או 25 שנה בלי בעיות. בטניס הזמן מוגבל, ככה זה. אני בחור אופטימי ואני לא מאמין ששכחתי לשחק טניס בחודשים בהם נעדרתי".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully