וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ירושלים מגיעה לגן נר

23.12.2012 / 15:56

כשהיא בתקופה טובה, תנסה הפועל ירושלים לנצח את גלבוע/גליל בחוץ. חולון תארח את ראשל"צ (19:35, 5+ לייב)

המחזור העשירי בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים שיצטרפו לארבעה שנערכים היום. הפועל גלבוע/גליל עליון, שנמצאת בתקופה לא יציבה, ומנסה לצאת מהתחתית, תארח בביתה את הפועל ירושלים המתאוששת, שתנסה לעשות צעד נוסף לעבר צמרת הטבלה. באולם הפחים ייערך קרב תחתית של ממש, כשהפועל חולון, אחרי חמישה הפסדים רצופים, תארח את מכבי ראשון לציון שהפסידה חמישה מששת משחקיה האחרונים.

ג'ייקוב פולן שחקן הפועל ירושלים. עומר מירון
ג'ייקוב פולן והפועל ירושלים יוצאים לגן נר/עומר מירון

הפועל גלבוע/גליל - הפועל ירושלים (19:30, פריצות ב-5+ לייב)

אחרי שנים שהמפגש בין הקבוצות היה משחק צמרת, הפעם אין ספק שזה קרב בין קבוצת תחתית לקבוצת מרכז טבלה. בעוד הקבוצה של ליאור ליובין משייטת בליגה הבלקנית, בליגת העל היא ניצחה רק פעמיים מתחילת העונה, כשבמחזור האחרון כשלה במשחק חוץ בהרצליה, ובנוסף הודחה מגביע המדינה. במועדון עדיין לא מרוצים מסגל השחקנים, כשראקים סאנדרס יעזוב את הקבוצה ברגע שיימצא לו מחליף, אך הצוות המקצועי מתקשה למצוא שחקן שיעמוד על דרישותיהם ויתאים למסגרת התקציבית. גלבוע/גליל תעניק שי הוקרה לפני המשחק לשחקנה מהשנתיים הקודמות, קורטני פלס.

חמישה ניצחונות בשישה מחזורי ליגה, עלייה לרבע גמר גביע המדינה, וסיום מכובד של קמפיין לא מוצלח ביורוקאפ, היו מנת חלקה של הפועל ירושלים בתקופה האחרונה, מה שבהחלט גורם לאופטימיות בבירה. בירושלים יודעים שעל מנת להמשיך את התקופה, הם יצטרכו להיות אגרסיביים מאוד ולא להפגין נרפות מול קבוצה שתנסה להציג התלהבות. על אף ההעפלה לרבע גמר הגביע, בירושלים לא היו מרוצים מהרבע הראשון בנהריה, כשהם ספגו 31 נקודות, ומקווים שהלקחים מהדקות הרעות בעין שרה נלמדו.


המספר הנוסף

4 - ניצחונות יש להפועל ירושלים בחמישה ביקורים באולם בגן נר.

21 - זריקות עונשין רצופות קלע ג'וש דאנקן מאז המחזור השלישי.

40.4 - אחוזים מהשלוש קולעת גלבוע/גליל מתחילת העונה.

יעמוד למבחן: ברנדון האנטר. אקס הפועל ירושלים נמצא בסימן שאלה לגבי המשך דרכו בגן נר מזה זמן רב, ובכל משחק ששוקלים להחליפו, הוא מוכיח שמקומו בקבוצה צריך להיות מובטח, וכך יצטרך לעשות גם הפעם.

הפועל חולון - מכבי ראשון לציון (19:35, 5+ לייב)

אחרי תקופה ארוכה, תגיע הפועל חולון למשחק ליגה ללא לחץ של משחקי אירופה, כשמשחקי היורוצ'אלנג' יחודשו רק באמצע חודש ינואר. בחולון מאמינים שהם עצרו את התקופה הרעה שלהם עם הניצחון על הפועל גליל עליון מהלאומית בשבוע שעבר בגביע המדינה, וינסו לעצור גם את המפולת בליגה, שעומדת על חמישה הפסדים רצופים. בסגל ממשיכים לשקול לבצע שינויים ולצרף גארד זר, כשהבוקר שחררו את הגארד אופיר פרחי לאליצור יבנה מהלאומית, לאור אכזבה של השחקן מדקות המשחק שלו.

ההפסד הדרמטי בשמינית גמר גביע המדינה למכבי חיפה איים לגרום לזעזועים במכבי ראשון לציון, כשמעמדו של המאמן אפי בירנבוים הפך להיות מעורער וכן נשקלו שינויים במצבת הזרים. בישיבה שנערכה באמצע השבוע הוחלט לתת גיבוי לצוות המקצועי, שמעוניין לשחרר אחד מהגארדים, לאזריק ג'ונס או ווילי וורן, אך בשלב זה לא נמצא מחליף ראוי, ובראשון לציון יופיעו למשחק מול חולון עם השניים. הכתומים יודעים שהפסד על חולון יהפוך אותם לקבוצת תחתית לכל דבר ועניין והם יבואו דרוכים מאוד להתמודדות. רביב פיטשון שוחרר מהסגל לבקשתו.

המספר הנוסף

0 - נקודות קלע ניצן חנוכי במשחק האחרון של ראשון לציון נגד אשדוד, הפעם הראשונה שזה קורה לו ב-3 עונות במדים הכתומים.

5 - הפסדים יש לכל אחת מהקבוצות מאז המחזור הרביעי.

93.7 - נקודות בממוצע למשחק ספגה הפועל חולון בשלושת המחזורים האחרונים.

יעמוד למבחן: לאזריק ג'ונס. הגארד של ראשון לציון כבר נמצא קרוב מאוד לעזיבה, ובראשון לציון מחפשים לו מחליף, כך שג'ונס יצטרך להראות מדוע הוא צריך להשאר בעיר היין ולא לחזור למולדתו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully