וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: הפסד נוסף לברצלונה, ניצחון לבשיקטאש

יריבת מכבי תל אביב ספגה הפסד נוסף בספרד לאחר 71:69 מול מלאגה. בשיקטאש לא התקשתה לנצח 67:83 את אדרינה

בעוד מכבי תל אביב תארח הערב (ראשון) את מכבי אשדוד בליגת העל, יריבותיה בשלב הטופ 16 שיחקו גם כן, כל אחת בליגה המקומית שלה. בשיקטאש הייתה הראשונה ששיחקה היום, כשלא התקשתה לנצח עם 67:83 קל על אולין אדרינה. הקבוצה של ארמן קונטר פתחה פער דו ספרתי כבר במחצית הראשונה. הפער טפח עד שהגיע ל-26 נקודות ברבע השלישי, וגארבג' טיים ארוך אפשר לקונטר לחלק את הדקות בצורה מאוזנת למדי לקראת משחק הפתיחה של הקבוצה בטופ 16 מול חימקי מוסקבה בבית.

קרטיס ג'רלס הצטיין כהרגלו בשורות הטורקים עם 15 נקודות, צ'בר אוזר תרם דאבל-דאלב של 13 נקודות ו-10 ריבאונדים, ואילו הסנטר גספר וידמר והגארד דניאל יואינג (שהצטרף לקבוצה בשבועות האחרונים) תרמו 11 נקודות כל אחד. מחמט יגמור הצטייין בשורות אדרינה עם 22 נקודות מול האקסית. לאחר 12 מחזורים בליגה הטורקית, בשיקטאש מדורגת במקום השישי עם שבעה ניצחונות וחמישה הפסדים.

* ברצלונה, לעומת זאת, ממשיכה להתרסק בליגה המקומית. הקטלאנים רשמו היום הפסד שביעי בליגה הספרדית לאחר שהפסידו ליריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים, מלאגה. ברצלונה הייתה זו שפתחה טוב יותר ועלתה ליתרון במחצית הראשונה, אך מחצית שנייה טובה של מלאגה החזירה אותה לתמונה.

עשר שניות לסיום, שלשה ענקית של שאראס העלתה את ברצלונה ליתרון 68:69, אלא שמרכוס וויליאמס צלף שלשה משלו והחזיר את היתרון למלאגה. סי ג'יי וואלאס עוד החטיא שתי זריקות עונשין שיכלו להשוות, וגם ניסיון נוסף של פיט מיקל לאחר ריבאונד התקפה נחסם על ידי פראן ואסקס, אותו סנטר שעזב את ברצלונה בקיץ האחרון. אנטה טומיץ' היה מצוין עם 22 נקודות, נבארו הוסיף 13 ואילו מיקל תרם 10 נקודות ו-13 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully