וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הונטלאר האריך את חוזהו בשאלקה עד 2015

החלוץ ההולנדי יישאר בשורות הרויאל בלוז למרות השמועות הרבות על עזיבה: "תמיד הרגשתי נוח בשאלקה. מאמין בקבוצה"

זו לא העונה שאוהדי שאלקה ירצו לזכור. הרויאל בלוז נמצאים בעיצומו של משבר, פיטרו רק לאחרונה את הוס סטיבנס (שהיה המאמן השלישי במפוטר במהלך העונה לאחר פליקס מגאת ומרקוס באבל) אבל לפחות היום (ראשון) הם סוף סוף קיבלו גם חדשות טובות, כשהקבוצה הודיע כי קלאס יאן הונטלאר האריך את חוזהו בקבוצה. החלוץ ההולנדי המצוין, ששמו נקשר למעבר ללא מעט קבוצות גדולות מחוץ לגרמניה, לא יעזוב בסופו של דבר ויישאר בגלזנקירשן עד סוף שנת 2015.

"היו לי מחשבות ארוכות וקשות על ההחלטה הזאת ואני אסיר תודה למנהלי שאלקה על כך שנתנו לי את הזמן הנדרש כדי לקבל אותה. עכשיו, כשקיבלתי את ההחלטה, התחושה שלי היא הכי טובה שיש", אמר החלוץ בן ה-29. "תמיד הרגשתי בנוח במועדון ועם האוהדים שלו. אני רוצה להמשיך להטביע כאן חותם, אני מאמין בקבוצה שלנו".

המנהל הספורטיבי הורסט הלדט הוסיף: "אנחנו מאושרים ומרוצים מכך שקלאס-יאן נשאר איתנו, וזה סימן ברור לקבוצה לקראת החלק השני של העונה". הונטלאר, שהגיע לשאלקה בשנת 2010 לאחר תקופה לא מוצלחת במילאן, חווה עונה פחות טובה בהשוואה לעונה שעברה. עד כה, הוא כבש 5 שערים בלבד העונה, כשאשתקד הבקיע 29 פעמים. חוזהו המקורי היה אמור לפוג ב-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully