וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל זנדברג: "אם נמשיך ביכולת הזו, נמשיך לנצח"

בהפועל רמת גן חגגו את ה-0:1 על בני יהודה ואת הטיפוס מעל הקו האדום. בורגיץ' בדרך החוצה, אלי כהן רוצה חיזוק להתקפה

one

שחקני הפועל רמת גן חגגו אמש במשך דקות ארוכות את ניצחון הבית הראשון שלהם העונה, לאחר שהקבוצה גברה 0:1 על בני יהודה באצטדיון רמת גן. השליטה של הרמת גנים במגרש הייתה מוחלטת לכל אורך המשחק והמאמן אלי כהן רשם נקודה שמינית מאז הגיע לקבוצה כאשר במאזנו יש כבר שני ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ורק הפסד אחד בחמשת המשחקים בהם עמד על הקווים. הבונוס על הניצחון הגיע בדמות עליה מעל הקו האדום.

למרות הניצחון, בצוות המקצועי ממשיכים לחפש לפחות שני שחקני חיזוק לחלק הקדמי. החלוץ אנטון ארחיפוב שפתח את העונה בצורה חלשה מאוד, מגלה בשבועות האחרונים שיפור ניכר ביכולתו וכבש אמש את שערו השלישי מאז הגיע המאמן אלי כהן. נכון לעכשיו, הרוסי שיפר את סיכוייו להישאר בקבוצה גם אחרי חלון ההעברות בינואר ומי שעשוי לעזוב הוא החלוץ מירן בורגיץ', שלא מצליח להשתלב עד כה.

שחקני הפועל רמת גן. מגד גוזני
חגיגות גדולות. הפועל רמת גן אתמול/מגד גוזני

"דיברנו לפני המשחק שחשוב שנתחיל לתרגם את היכולת הטובה לנקודות", אמר הקשר מיכאל זנדברג, שחוזר לעצמו במדי קבוצת נעוריו. "אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. קבוצות באזור שלנו בטבלה גם הרוויחו נקודות, חלקן מניצחון וחלקן מתיקו, במקומות שאולי לא ציפו את זה מהן, ולכן זה היה חשוב עוד יותר לנצח".

למרות הניצחון זנדברג משתדל לא להיכנס לאופוריה ואמר: "אין לנו זמן להתרפק על הניצחון וצריך להמשיך הלאה בכל הכוח. בשורה התחתונה אנחנו לא צריכים להסתכל על הקבוצות האחרות כרגע, אלא בעיקר על עצמנו. אני חושב שאם נמשיך ביכולת הזו, גם נצבור נקודות ונוכל להיות רגועים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מיכאל זנדברג, שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
לא נכנס לאופוריה. זנדברג/מגד גוזני

הניצחון היום נותן לנו המון בטחון", הוסיף המגן ליאור ראובן לאתר הרשמי של המועדון, "שיחקנו טוב מאוד במשחקים האחרונים ולא השכלנו לנצח, גם אם סיימנו בתיקו משחקים קשים על הנייר וזה נחשב לתוצאה טובה, בסופו של דבר זה לא הביא לנו את הנקודות שהיינו צריכים. זה נכון שאין מגיע בכדורגל, אבל בסופו של דבר כשמשחקים טוב מגיעות גם הנקודות".

"אנחנו מאוד שמחים, הייתה שמחה גדולה בחדר ההלבשה, אבל אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא", הוסיף ראובן, "למרות שזאת נחשבת לקלישאה, חשוב מאוד שתהיה המשכיות כי אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים להרפות כרגע. יש עוד קבוצות שלוקחות נקודות בתחתית, אז נשמח קצת ונמהר להתכונן למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully