וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אריק בנאדו ערך שיחה אישית עם טאלב טואטחה

23.12.2012 / 9:50

במועדון חשו כי "המגן זקוק לשיחת עידוד". המאמן באסיפה: "חסר לי ריכוז בדקות האחרונות". שצ'פוביץ' וארבייטמן בתמונה

מכבי חיפה תערוך היום (ראשון) את ההכנות האחרונות למשחק מחר בקרית שמונה, אבל המאמן אריק בנאדו כבר ערך אסיפת שחקנים בה חילק דגשים לקראת ההתמודדות. ניצחון נוסף של המאמן והקבוצה שלו עשויה לסלול את דרכה, לראשונה העונה, לפלייאוף העליון. במקרה שבו בית"ר ירושלים לא תנצח את הפועל באר שבע הערב בוסרמיל, ניצחון חיפאי יעלה אותה למקום הרביעי, מקום שממנו אפשר להתחיל לדבר על כרטיס לאירופה.

"שיחקנו טוב במשחק האחרון, עשינו סטטיסטיקה של כל אחד ואחד מכם וגילינו שרצנו יותר, שעלינו ראשונים לכדורי גובה וששלטנו בפרטים הקטנים שקשורים לנחישות", אמר המאמן באסיפה. "היה גם קטעים פחות טובים, אבל אנחנו נסדר אותם. אני מדבר על קטעים של ריכוז. במשחקים האחרונים חוזר על עצמו אותו אירוע, כשבדקות האחרונות אנחנו מאבדים ריכוז ונותנים ליריבה להגיע למצבים. זה קרה מול מכבי תל אביב, שהגיעה למצב של אחד על אחד, וגם נגד סכנין ונתניה. בתוספת הזמן אנחנו צריכים לתת 200 אחוז. אל תשכחו את הדברים הטובים, תמשיכו ככה".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"במשחקים האחרונים חוזר על עצמו אותו אירוע, כשבדקות האחרונות אנחנו מאבדים ריכוז ונותנים ליריבה להגיע למצבים". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

בקרב השחקנים נשמעים לאחרונה פידבקים חיוביים על האופן שבו הצוות המקצועי מנהל את האסיפות הטקטיות ועל הנתונים הסטטיסטיים שמפורסמים בלוח המודעות. עוד לפני האימון, הבחינו השחקנים בשיחה ארוכה שנערכה בין המאמן אריק בנאדו למגן טאלב טואטחה. המגן לא זכה לדקות בליגה מאז שחזר מפציעה וככל הנראה בנאדו ערך לו שיחת עידוד. המדיניות של המאמן היא עריכת שיחות קצרות על הדשא, ולא בארבע עיניים, אך במועדון חשו כי "המגן חש מרמור ממעמדו שנובע בין היתר מהפציעה שעבר והיה זקוק לשיחת עידוד", כהגדרת גורם מקצועי. המאמן לא צפוי לשנות את ההרכב לקראת המשחק מחר מול קריית שמונה. לירוי צעירי יחזור לסגל. עידן ורד יפתח גם הוא על הספסל. אם הקשר לא יפרוק את הכתף עד תום העונה, הוא לא יעבור ניתוח שיגרור היעדרות ארוכה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ברשימת שחקני החיזוק של מכבי חיפה לקראת ינואר נמצאים סטפן שצ'פוביץ' ושלומי ארבייטמן. על מועמדותו של ארבייטמן פורסם לפני מספר שבועות, לאחר שהתברר כי בחיפה מנהלים מעקב אחרי דקות המשחק שהוא מקבל בגנט. במועדון אספו גם נתונים של החלוץ הסרבי, אך במועדון היה מי שתהה אם יסכים להגיע לישראל לאור ההצלחה שלו בפרטיזן בלגרד. לגבי ארבייטמן, שרוצה לעזוב לנוכח סגל החלוצים הרחב והעובדה שהמאמן לא בונה עליו כשחקן הרכב, ההערכה היא שאם מכבי תל אביב תיכנס לתמונה יהיה קשה מאוד להביא אותו. מי שמתאמן בינתיים בקבוצה הוא החלוץ היהודי מקנדה, דניאל הבר. האחרון שותף כבר באימון הכדורסל שלשום שערכה הקבוצה ברוממה, בו גילה הסקאוט אלון חרזי יכולת מרשימה.

בעניין אחר: מתברר כי הקשר ג'ואל דמאו ינסה לבדוק אופציה נוספת מלבד בני סכנין, הקבוצה היחידה בישראל שאליה הוא יכול לעבור. כיצד זה ייתכן? הקשר ינסה לממש אופציות בחו"ל, לשם חיפה תוכל להשאיל או למכור אותו. דמאו טרם שוחרר מחיפה, אך לא נכלל בסגל במשחק האחרון ובקרוב מאוד צפויה שיחה בין אריק בנאדו לשחקן, בה הוא אמור לקבל אור ירוק לעזוב. כרגע נראה כי בנאדו לא בונה עליו ולכן בחיפה מקווים שהקשר תמיר כהן יחלים ויחזור לקראת ינואר, מה שיקל על ההחלטה לשחרר אותו.

שחקן ווסטרלו שלומי ארבייטמן. קובי אליהו
אם מכבי תל אביב תיכנס לתמונה, יהיה קשה לחיפה להביא אותו. ארבייטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully