וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בנאדו מתמקד בהתקפה: "צריכים שינוי"

24.11.2012 / 19:34

המאמן שמוטרד ממאזן השערים הנמוך, עשוי לקבל את המינוי מיד לאחר המשחק בטדי. לירוי צעירי בספק בגלל חבלה בקרסול

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מוטרד מהסטטיסטיקה החלשה בהתקפה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אחרי משחק אחד על הקווים, מנסה אריק בנאדו לשנות את תבנית המשחק של שחקני החלק הקדמי במכבי חיפה. האימון שנערך היום (שבת) התבסס רובו ככולו על תרגילים בחלק הקדמי של הקבוצה והתמקד בתנועה לרחבה, בניסיון ליצור הצטרפות גדולה יותר של שחקנים לחלק הקדמי ולחץ על שחקני ההגנה של הקבוצה היריבה.

"אריק מנסה לשנות את הרגלי המשחק שלנו. אלה דברים שלומדים בשלב מוקדם יותר בקריירה, אבל כנראה שאיבדנו את זה", הסבירו שחקנים בקבוצה. "החלק הקדמי לא מתפקד, צריך לעשות שם שינוי גדול כדי להביא תוצאות". גם האסיפה אתמול, שם הוקרנה הקלטת של המשחק מול סכנין, התמקדה בחלק הקדמי. המאמן הזמני הסביר לשחקנים מתי ללחוץ על שחקני ההגנה ומתי להפסיק. בנאדו אף הקדים את האימון היום כדי להדריך את קבוצת הנוער, ששומרת על מאזן מושלם אחרי תשעה מחזורים והיא בדרך הנכונה כדי לזכות באליפות.

שחקן ווסטרלו שלומי ארבייטמן. קובי אליהו
ימלא את מקומו של אנדלובו? ארבייטמן/קובי אליהו

בלי קשר לסטטיסטיקה הקבוצתית החלשה בחלק הקדמי, הכוללת שבעה שערים בלבד בעשרה משחקים, אתמול פורסם כי בחיפה כבר החלו בניסיון לאתר מחליף לדינו אנדלובו. במועדון מאמינים שיחזור לאימונים תוך שלושה חודשים, כלומר בסוף פברואר, אבל החזרה למגרשים תתעכב מעט בשל השיקום ולכן ייתכן שהתהליך כולו ייקח קרוב לארבעה חודשים.

המטרה היא לצרף זר בכיר, חלוץ מרכזי, שיוכל לשפר את הסטטיסטיקה הקבוצתית מבחינת הבקעת שערים. כפי שכבר פורסם לאחרונה בוואלה! ספורט, שמו של שלומי ארבייטמן עלה כמועמד להצטרף בחודש ינואר במידה ויחליט לעזוב את בלגיה. ארבייטמן לא כבש במדי גנט מאז הצמד מול ליארסה בחודש יולי, ונחשב לשחקן ספסל במועדון הבלגי.

לגבי עמדת המאמן, בחיפה נוטים להוציא את ההודעה על מינויו הקבוע של בנאדו לתפקיד. הדבר עשוי לקרות לפני המשחק בטדי, או מיד אחריו. בחיפה הגדירו את הסיכויים של בנאדו לקבל את התפקיד כ"טובים מאוד", אך נראה כי לאור העובדה ששחר עדיין חיפש מאמן מנוסה יותר, ההודעה בעניינו עדיין לא יצאה. במועדון קיוו עד אתמול שתתרחש תפנית עם רן בן שמעון, אך הקפריסאים טרם הורידו את הדרישות שלהם.

הקשר לירוי צעירי סובל מחבלה בקרסול ונמצא בספק למשחק מול בית"ר ירושלים, אך מחר הוא אמור לקבל זריקה ועשוי להיות כשיר להיות בסגל. המגן טאלב טואטחה עבר בדיקת MRI, אך לא יהיה בסגל ויהיה כשיר למשחק הדרבי במחזור הבא. שלומי אזולאי וחן עזרא תורגלו בהרכב במקום אנדלובו ועידן ורד, אך במקרה שבו צעירי אכן לא יהיה כשיר למשחק, תיתכן אפשרות לפתוח עם ורד ועזרא יחד ולהסיט את גולסה לעמדה אחורית יותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לירוי צעירי, שחקן מכבי חיפה באימון בכורה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא ברור אם יהיה כשיר לבית"ר. צעירי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully