וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו השעתה את קאזינס עד להודעה חדשה

הכוכב התעמת עם מאמנו במהלך המשחק מול הקליפרס, המועדון מסר: "השחקן הושעה בגלל התנהלות מזיקה לקבוצה"

פורוורד סקרמנטו קינגס דמרקוס קאזינס. Phelan M. Ebenhack, AP
מה יהיה? קאזינס/AP, Phelan M. Ebenhack

עונה לא פשוטה עוברת על סקרמנטו. הקבוצה החלשה של קית' סמארט מעמידה עד כה מאזן של 18:8, עם סגל בינוני מאוד, אבל נראה שהבעיות של סמארט אינן רק על הפרקט, אלא גם בחדר ההלבשה. בזמן שסקרמנטו הפסידה אתמול (שישי) לקליפרס, התעמת המאמן עם כוכב הקבוצה, דמרקוס קאזינס, והיום הודיע המועדון כי הוא משעה עד להודעה חדשה את השחקן.

על פי דיווחים בסקרמנטו, בבמהלך שיחת המחצית של הקבוצה, אמר סמארט דבר מה לכוכב, שלא נותר חייב וענה למאמנו. כתוצאה מכך, נותר קאזינס בחדר ההלבשה למחצית השניה, והיום כאמור לא איחרה התשובה להגיע: "נשיא סקרמנטו קינגס, ג'ף פטרי הודיע היום כי הקבוצה השעתה את הסנטר דמרקוס קאזינס עד להודעה חדשה בגלל התנהגות לא מקצועית והתנהלות מזיקה לקבוצה", כך הודיע המועדון רשמית.

עד כמה מתכוונים ברצינות בסקרמנטו לטפל בבעיה? עדיין לא ברור. זו כמובן אינה הפעם הראשונה שקאזינס מוצא עצמו מושעה, כשהפעם הקודמת הזכורה היתה בדיוק לפני שנה, אז דרש השחקן טרייד וסירב להתלבש לקראת משחק. העונה רושם קאזינס ממוצעים מרשימים ומוליך את הקבוצה בנקודות (16.6) ובריבאונדים (9.5) למשחק, אך נדמה שאם הוא לא ישתנה במהרה, הוא יתקשה למצוא קבוצה שתסכים שישחק אצלה.

קית' סמארט מאמן סקרמנטו קינגס. AP
לא מוכן לקבל יחס כזה יותר. סמארט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully