וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "שינינו את הדרך, ניצחון חשוב"

אוסקר גרסיה ראה מכבי תל אביב משופרת מול נתניה, גם ראדי יודע: "לחצי השני עלינו בכל הכוח". דאבור הוחלף עקב אי הבנה

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב שבה למקום הראשון בליגת העל הערב (שבת), עם ניצחון 1:2 על מכבי נתניה. אלירן עטר כבש את שערו ה-14 העונה, עם פנדל מדויק כבר אחרי ארבע דקות. דרגאן צ'ראן איזן בדקה ה-34, אבל רוברט ארנשו המחליף כבש את שער הניצחון היקר לצהובים, 13 דקות לסיום, לאחר שהיה בעמדת נבדל. בעוד הצהובים מוליכים את הטבלה, נתניה סגרה משחק שביעי ללא ניצחון ונפלה אל מתחת לקו האדום.

גונסאלו גרסיה שחקן מכבי תל אביב לוחץ יד למאמן אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
מה קרה בחילוף? אוסקר וגונסאלו גרסיה/ברני ארדוב

אוסקר גרסיה, מאמן הצהובים, שניצחו אחרי שני מחזורים עקרים, אמר בסיום: "היינו צריכים לחכות עד הרגע האחרון לפני שהכרענו את המשחק. אף פעם לא קל לנו בליגה, אין אף קבוצה מספיק איכותית כדי לנצח בקלות. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי להשיג את הנקודות".

אוסקר הודה ש"זה היה ניצחון חשוב מאוד, כי שינינו את הדרך שבה הלכנו, ולכן אני שמח מאוד על התוצאה". על היכולת הטובה של מרגוליס וארנשו אמר המאמן ש"זה טוב לנו, טוב להם, טוב לקבוצה. הם הופכים את בחירת ההרכב למשימה קשה".

בדקה ה-53 אירע רגע ביזארי במיוחד. אוסקר גרסיה ביקש להכניס למגרש את גאל מרגוליס הצעיר ותיכנן להוציא את גונסאלו גרסיה. אלא שעוזרו של אוסקר, רובן מרטינס, לא הבין אותו והדבר הוביל לכך שדווקא מונס דאבור היה זה שפינה את מקומו. גונסאלו הוחלף בסופו של דבר בדקה ה-62 בכובש שער הניצחון ארנשו, ואילו אוסקר אמר בסיום על האירוע: "זה עניין פרטי".

רוברט ארנשו, שכבש שער ניצחון שני העונה, אחרי שהכריע גם את אשדוד במחזור השישי, חגג ולא התרגש למרות שנחבל, דימם מראשו ונתפר בחדר ההלבשה: "הניצחון חשוב לנו. חתכים, פציעות, חבלות, הכל בשביל הקבוצה. אני רוצה לשחק, בשביל זה באתי. רציתי לכבוש את השער עבור הקבוצה ואני שמח שעשיתי את זה, נילחם עד הסוף. לפעמים זה לא יהיה פשוט, אבל ניתן את הכל ונקווה שגם ההמשך יהיה דומה".

הקשר רפי דהן: "היה חשוב לנצח היום, במיוחד כשהפועל עשו תיקו. זה נתן לנו עוד יותר מוטיבציה. עכשיו יהיה קשה יותר לשמור על המקום הראשון, אבל זה מה שצריך כדי לקחת אליפות. אנחנו רק בדצמבר, לא לוקחים אליפות בדצמבר. נצטרך לעבוד קשה באימונים ולשמור על המקום שלנו. אנחנו לא נראים טוב ויודעם את זה. נצטרך להשתפר. חשוב שהפעם לא ספגנו ממצב נייח".

על העובדה כי הוא לא פותח דרך קבע, אמר דהן: "זה קשה, אף פעם אתה משחק ופעם לא, אבל אנחנו כדורגלנים וזה המקצוע שלנו. אני מקווה להיות יותר טוב, אני עדיין לא מציג את היכולת האמיתית שלי. יש תחרות בריאה על ההרכב, עובדה שיש הרבה שחקנים מוכשרים בקבוצה כמו משה לוגסי ואלי זיזוב שלא בסגל. הכאב ראש הוא של המאמן ולא שלנו. לגבי השיפוט? אראה את המשחק ואדע אם השערים היו חוקיים. בכל מקרה, יש שופט והוא זה שמחליט".

מהראן ראדי אמר ש"למחצית השנייה עלינו בכל הכוח, כי ידענו שאסור לנו לאבד עוד נקודות. ישבנו עליהם והגענו להמון מצבים. היה מבחן אופי, נתניה לא קבוצה חלשה".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה טל בנין. ברני ארדוב
המצב מוסיף להיות קשה, אבל הוא אופטימי. בנין/ברני ארדוב

מאמן נתניה, טל בנין, סיכם: "אני מאוכזב מאוד. אין מה לעשות, השופטים טועים לפעמים לטובתנו ולפעמים לרעתנו. להבדיל מהדרך וצורת המשחק שלנו בזמן האחרון, היום היינו יותר טובים. אנחנו שווים יותר נקודות, אבל כרגע אנחנו מתחת לקו האדום. אנחנו לא מרימים ידיים. מוטל'ה שפיגלר עובד איתי בצוות, גם השחקנים מרגישים את זה. אנחנו חזקים ומאוחדים. הכל בסדר".

השוער לואיג'י צ'נאמו הוסיף: "לא רוצה לדבר על המשחק היום ולא רוצה להגיד את מה שאני חושב על השיפוט, כי אם אגיד את מה שאני חושב אז ודאי איענש. מה שחשוב כעת זה חצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע ואז המשחק בשבת מול קרית שמונה. כל משחק הוא קריטי, אין לנו פריבילגיה לאבד נקודות. ברור שנצטרך להילחם על חיינו בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully