וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: פנרבחצ'ה/אולקר ניצחה את אנטליה 83:86

בויאן בוגדנוביץ' (5 מ-6 לשלוש, 23 נק') הוליך את יריבתה של מכבי ת"א לניצחון. אולימפיאקוס דרסה בגביע את קבאלה

שחקן פנרבחצ'ה/ אולקר בויאן בוגדנוביץ'. Emilio Cobos, GettyImages
איזה מטווח. בוגדנוביץ'/GettyImages, Emilio Cobos

כשבועיים וחצי לפני שהיא תגיד להיכל יד אליהו להתמודד מול מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 של היורוליג, השיגה הערב (שבת) פנרבחצ'ה/אולקר ניצחון חוץ קשה במיוחד, עם 83:86 מול אנטליה. האורחים הוליכו לאורך מרבית המשחק ביתרון דחוק, אנטליה הצילחה להפוך ולעלות ליתרון ברבע האחרון, אבל פנר שמרה על ריכוז, תפסה שוב את ההובלה והשיגה את הניצחון ששמר אותה בראש הטבלה. בויאן בוגדנוביץ' הוליך את קלעי פנרבחצ'ה/אולקר עם 23 נקודות (5 מ-6 לשלוש), אמיר פרלדזיץ' הוסיף 12, בו מקאלב תרם 10.

גם יריבתה השניה של מכבי בטופ 16- הלא היא אלופת אירופה, אולימפיאקוס- השיגה ניצחון, אבל לה זה כבר הלך הרבה יותר בקלות. האדומים דרסו את קבאלה בחוץ במסגרת חצי גמר הגביע 55:87. המשחק למעשה היה גמור כבר ברבע הראשון, בו טסו האורחים ל-6:23, ועד המחצית היתרון גדל עד ל-29 הפרש. שני הרבעים הבאים היו, כצפוי, גארבג' טיים אחד גדול. קייל היינס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 14.

בגרמניה, השיגה באיירן מינכן של יותם הלפרין ניצחון חוץ ענק על האגן עם 97:123 מפלצתי. באיירן נתנה את הטון כבר ברבע הראשון כשטסה ל-17:37 (!) ברבע הראשון, המארחים צימקו מעט עד למחצית, אבל אז שוב לחצה קבוצתו של פשיץ' על הגז, ברחה ל-28 הפרש ולא הביטה לאחור. שבון טרומן הוליך את קלעי באיירן עם 29 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה, טייריס רייס הוסיף 25 ו-9 אסיסטים. הלפרין, למרות התוצאה הגבוהה, העמיד רק 5 נקודות ב-19 דקות עם אחוזים מחרידים של 1 מ-5 ל-3. הלפרין מסר גם שלושה אסיסטים.

שחקן אולימפיאקוס קייל היינס. Rafa Rivas, GettyImages
לא כוחות. היינס/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully