וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד גברה 0:1 על סלטה ויגו

הקולצ'ונרוס התאוששו מהתבוסה לברצלונה עם ניצחון ביתי דחוק משער נהדר של המחליף אדריאן (77). הפער מהפסגה: 6 נקודות

המחזור ה-17 בספרד החל אמנם כבר אתמול (חמישי) עם שלושה משחקים, אבל היום המשיכו לשחק כאשר אתלטיקו מדריד התאוששה עם 0:1 על סלטה ויגו, ובמשחק המוקדם ולנסיה פגשה את חטאפה וסידרה לעצמה ניצחון שביעי העונה אחרי 2:4 גדול במסטאייה.

אתלטיקו מדריד - סלטה ויגו 0:1

הקולצ'ונרוס קיבלו יריבה נוחה כדי לנסות ולהתאושש מהתבוסה לברצלונה, ועשו את העבודה מול האורחים מגליסיה שהפסידו בפעם השלישית ברציפות והמשיכו להתקרב לתחתית. דייגו סימאונה שלף מהספסל בדקה ה-72 את אדריאן, שגמל לו בשער מרהיב מ-20 מטר כעבור חמש דקות בלבד, וגם אחרי שמירנדה הורחק בצהוב שני בדקה ה-86 המקומיים החזיקו מעמד והתקרבו זמנית לפער של שש נקודות בלבד מהמוליכה ברצלונה, שתתארח במוצ"ש אצל ויאדוליד.


ולנסיה - חטאפה 2:4

העטלפים, שהגיעו למשחק אחרי ההפסד 1:0 לראיו וייקאנו הצליחו בזכות הניצחון להשוות את מספר הנקודות שלהם לנקודות של חטאפה (24) וכעת הם רק יכולים לקוות לצאת לתקופה חדשה אחרי שבארבעת המשחקים האחרונים הם ספגו שלושה הפסדים. מבחינתה של חטאפה מדובר בהפסד ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים רצופים.

כבר בדקה הראשונה ולנסיה נתנה איתות ראשון למתרחש כאשר רוברטו סולדאדו נגח אחרי מסירה מצוינת של סופיאן פגולי. הלחץ של ולנסיה נמשך ושש דקות בלבד חלפו עד שהמקומיים כבשו את השני אחרי שז'ונאס הפך את סולדאדו למבשל. הקצב האדיר נמשך ובדקה ה-13 חטאפה צימקה משער של אלברו, אבל בדקה ה-30 ולנסיה ביססה את היתרון עם שער משלה, כשריקרדו קוסטה הבקיע בנגיחה.

חטאפה לא ויתרה על המשחק, ואחרי 1:3 במחצית היא הצליחה לכבוש שער נוסף. זה קרה חצי שעה לסיום כאשר אלכסיס בנגיחה משלו המשיך כדור קרן פנימה, אבל זה לא הספיק אחרי שולנסיה חתמה את הסיפור בתוספת הזמן כשג'ונתן ויירה בישל לנלסון ואלדס את שער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully