וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מטה אשר מושלמת, מכבי ת"א ניצחה בקושי

המוליכה של הליגה שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:3 קליל על הפועל כפר סבא. הצהובים הכניעו את הוד השרון וחגגו 2:3

הפועל מטה אשר/עכו שמרה היום (שישי) על המאזן המושלם בראש טבלת ליגת העל בכדורעף, הכולל תשעה ניצחונות עם 27 מערכות זכות וללא מערכות חובה. הקבוצה הצפונית חזרה הביתה עם 0:3 על הפועל כפר סבא שאיבדה אוויר ככל שהמשחק נמשך אל מעבר למערכה הראשונה.

הכפר סבאים עוד סידרו לעצמם יתרון 13:16 במערכה הראשונה, אבל הניסיון והחיבור של האדומים עשה את שלו לכל אורך הדרך עד לסיום המתוק, כשמטה אשר ניצחה 25:27, 22:25, 15:25. גיא בן גל לא עשה כבוד לאקסית והפציץ 18 נקודות וכמוהו גם הפולני סבסטיאן פכרז שסיפק 14 נקודות מול הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

המאמן המנצח נעם כץ אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף: "התכוננו למשחק קשה והוא אכן היה כזה. המערכה הראשונה הייתה קשה ומלאת תהפוכות ורק בעזרת התעלות בסוף הצלחנו לנצח אותה. בשנייה השתחררנו וניצחנו, זה אף פעם לא קל לנצח באולם הזה. כל הכבוד לשחקנים שעשו את זה, עכשיו נשאר להתכונן למשחק הלא פשוט עם הוד השרון ביום שלישי".

מכבי הוד השרון סיפקה פייט לאורך 110 דקות באולם עתידים, אליו נאלצה לנדוד לאחר שאולמה הביתי לא אושר, מול מכבי תל אביב שהתרוממה יותר מפעם אחת במהלך המותחן ויצאה עם ניצחון חוץ מתוק 2:3. הניצחון אמנם שווה רק שתי נקודות, אך עדיין משאיר את הצהובים במקום השני במרחק סביר ממטה אשר. הצהובים התעלו בשובר השוויון וקיבלה 41 נקודות משותפות של צמד הברזילאים סנדרו סילבה (20 נקודות) ופרד טישיירה (21), שגברו על טמיר הרשקו (27 נקודות) ואלי קליינשטיין (20).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully