וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון דרמטי למכבי ראשון לציון על רמת השרון

פיליפ מריאן סידר לאלופה 23:24 דרמטי שתי שניות לסיום ומקום ראשון בסיום הסיבוב הראשון. מוצקין ניצחה 21:28 את אס"א

המחזור ה-11 בליגת העל בכדוריד ננעל היום (שישי) עם שני משחקים שסגרו כמעט לגמרי את הסיבוב הראשון. מכבי קרית מוצקין ניצחה את אס"א תל אביב 21:28 ואילו האלופה מכבי ראשון לציון חזרה עם ניצחון מרמת השרון 23:24 בזכות שער ניצחון של פיליפ מריאן שהובקע שתי שניות לסיום.

רמת השרון סיפקה משחק מצוין והוליכה 10:11 בדקה ה-25, אבל האלופה ירדה להפסקה ביתרון 13:15. רמת השרון פתחה היטב את המחצית השנייה, ואל הדקה האחרונה נכנסו הקבוצות בשוויון 23:23, אך שתי שניות לסיום כבש מריאן את שער הניצחון. רמת השרון פספסה במהלך המשחק כמה הזדמנויות, בין היתר כשלא ניצלה שני פנדלים שנפסקו לזכותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה פיניש. פיליפ מריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טונדיי עבדול ראשיד ומרקו ווקצ'ביץ' סיימו עם שישה שערים לרמת השרון. יתר המבקיעים לזכותה: דניאל שקלים 4, אלכס סיצ'נקו 3, איתי גושן 2, בר מסורי ובארי סולומון שער כל אחד. למכבי ראשון לציון: מריאן 9 שערים, אמיר לנגליב 4, אריאל רוזנטל ויואב נאמן 3 כל אחד, עופר לוזון, עמית סטלמן, דור גבע, דניאל פרידמן ואמיר אהרון שער כל אחד.

בעקבות ניצחונה של קרית מוצקין, היא סיימה את הסיבוב הראשון במקום החמישי. ניבו לוי כבש לזכותה שישה שערים. יתר המבקיעים: יוסי אפו, עידו טוראל 4 כל אחד, יובל כץ 3, אלירן מצקי 2, עידו לביא וניר מודריק 1. למוצקין: ולדי קופמן 9, ישראל פישר 8, מירלם באצ'ירוביץ' 5, דושאן בוזוליאק, מאור אפוטה ואיגור ראדוייביץ' 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully