וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה הורחקה לעונה אחת מאירופה

הקבוצה תורחק לעונה נוספת אם לא תסדיר חובותיה, אך העונש לא יחול השנה. במלאגה זעמו: "משתמשים בנו להעברת מסר"

החטא ועונשו: באופ"א הודיעו היום (שישי) שמלאגה לא תשתתף במפעלים האירופים בעונה הראשונה שבה היא תצליח להעפיל מבין ארבע העונות הקרובות, זאת בשל חובות כספיים כבדים ואי עמידה בתקנונים המחמירים של ההתאחדות האירופית. ההחלטה הזו לא תשפיע על גורלה של הקבוצה השנה, אחרי שהמועדון הצליח להעפיל לראשונה בהיסטוריה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות.

המועדון האנדלוסי יצטרך לפתור את הבעיות הכלכליות שאליהן הוא נקלע עד ה-31 במרץ השנה, אחרת הוא יצטרך להיפרד מעונה אירופית נוספת מעבר לזו שכבר נגזרה אליו. כזכור, מלאגה סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי והעפילה אוטומטית לליגת האלופות. בקמפיין העונה היא סיימה במקום הראשון לפני מילאן וזניט סנט פטרסבורג. אלא שבמהלך הקיץ התגלעו בעיות כלכליות שכעת מביאות לעונש החריף שנגזר עליה.

באופ"א הבהירו כי מלאגה עברה על חוקי הפייר פליי ותהיה חייבת לשלם את החובות לעובדי המועדון ולהסדיר את נושא המיסוי. אם זה לא מספיק, מלאגה גם נקנסה ב-300 אלף יורו. נכון לעכשיו, מלאגה מדורגת במקום הרביעי בליגה הספרדית במרחק של 18 נקודות מברצלונה המוליכה, אבל אם החובות לא יוסדרו, המקום שבו היא נמצאת לא יסייע לה להמשיך את הופעותיה באירופה. בשמינית הגמר הקבוצה תפגוש את פורטו והיא רק יכולה לקוות לעבור אותה כדי לאזן מעט את מצבה הכלכלי.

מלאגה מיהרה להגיב לעונש הקשה, וכתבה בהודעה רשמית: "מלאגה רוצה להביע את חוסר ההסכמה המוחלטת שלה בנוגע להחלטה של אופ"א. הצעדים שננקטו נגד המועדון לא פרופורציונאליים ולא מוצדקים בהתחשב במצב של המועדון. אנו מאמינים כי נענשנו בצורה לא הוגנת על מנת שנשמש כדוגמה לאחרות. לאור חוסר ההתחשבות במועדון, נדגיש כי נפעל במרץ וללא הפסקה על מנת להשיג צדק. נשתמש בכל האמצעים שיעמדו לרשותנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מלאגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully