וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון היסטורי למכבי תל אביב בראשון לציון

הקבוצה של אבי רש השיגה לראשונה בתולדותיה ניצחון חוץ על הפועל ראשון לציון, כשגברה עליה 27:28. זנגה הצטיין בשער

המחזור ה-11 בליגת הכדוריד המרתקת נפתח הערב (חמישי) עם היסטוריה לא קטנה, כשמכבי תל אביב השיגה ניצחון דרמטי 27:28 על הפועל ראשון לציון ולמעשה גברה על יריבתה לראשונה בתולדותיה במשחק חוץ. בעקבות הניצחון נצמדה מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון המוליכה, כשלשתיהן תשעה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. האדומים מראשון לציון, לעומת זאת, סופרים הפסד שני לאחר שנוצחו גם בדרבי. גם עירוני רחובות, בני הרצליה

זנגה ג'ורג'ביץ' שוער מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
הצגה גדולה בין הקורות. זנגה ג'ורג'ביץ'/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - מכבי תל אביב 28:27

מפגש הצמרת נפתח בעימות בין דויד ראשיץ' לעידן מימון, כששני השחקנים הורחקו לשתי דקות במצב של 2:2. השוויון נשמר כשמימון חזר וכבש, כשאף קבוצה לא מצליחה לייצר יתרון גדול יותר משער אחד. סרג'ן (זנגה) ג'ורג'ביץ' המצוין רשם הצלות נהדרות, כשבויאן בוטוליה בכל זאת הצליח להכניע אותו חמש פעמים במחצית הראשונה וקבע 13:13 בהפסקה.

השוויון החזיק מעמד גם בפתיחת המחצית השנייה, עד שאוריאן ליפץ וראשיץ' עם שערו השמיני המשחק הרחיקו את הצהובים ל-17:20 ואילצו את סער פרנקל לקחת פסק זמן. ראשון לציון חזרה בהתלהבות אדירה והשוותה ל-22:22, כשהאקס עומר דבדה כבש לרשתה, אבל בוטוליה ענה לו. במצב של 25:25, תומר שמעוני כבש שער חשוב עבור מכבי תל אביב, שגם חטפה כדור והשיגה פנדל, אותו ניצל טל בלכר כדי להגדיל ל-25:27. גיא כהן עוד הספיק לצמק, אבל זנגה סיפק את הצלת המשחק מול בוטוליה, הגיע ל-18 עצירות במשחק והעניק למכבי תל אביב 27:28 היסטורי.

כבשו להפועל ראשון לציון: בויאן בוטוליה 7, סשה צ'ודונובסקי, אבישי סמולר, עידן מימון 4 כל אחד, גיא כהן 3, גידי שירי, שי הרשקוביץ, טל הרשקוביץ, יובל גררה, דן מירקוס 1 כל אחד.

כבשו למכבי תל אביב: דויד ראשיץ' 10, טל בלכר 5, תומר שמעוני, עומר דבדה, אוריאן ליפץ 3 כל אחד, דן נתן 2, אלכס פליסקין, רנן לנדסמן 1 כל אחד.

שחקן עירוני רחובות שחר לוין.
הפעם הסתפק בחמישה שערים לזכות רחובות. שחר לוין

עירוני רחובות - א.ס. סביון 17:32

הקבוצה של גלעד מאור ברחה כבר במחצית הראשונה ל-5:16 ומשם לא הביטה לאחור, בדרך להעפלה זמנית למקום החמישי בטבלה. ניצחון רביעי רצוף לרחובות, שנהנתה ממשחק מצוין של השוער שאולי סער.

כבשו לרחובות: אמי צ'וקוהאמיקה 10, שחר לוין 5, דימה ינדוביצקי, אלון זיו 4 כל אחד, ערן שור 3, ג'ו מתתיה, גיא אהרונוביץ' ורועי עמרם 2 כל אחד. כבשו לסביון: רובי יוסף 5, דניאל אוזן 4, גיל יעקב 3, עידן יעיש, עידו שימרון 2 כל אחד, סער חלפון 1.

בני הרצליה - הפועל קרית אונו 18:37

גם כאן המארחת לא התקשתה, רצה ל-9:19 אחרי 30 דקות ותגיע מעודדת למשחק ההשלמה מול מכבי תל אביב ביום ראשון. בקרית אונו יקוו להשתפר עם הגעתו של דניס זכרוב.

כבשו להרצליה: מריו יליניץ' 8, מריו סאריץ' 7, אלעד קפון 6, תומר וייסלר 4, ערן רויטר 3, עמית וייסלר, בן אשכנזי, תומר טואג 2 כל אחד, מילוש טיצה, ערן אברמוביץ', דניאל לינדגרן 1 כל אחד. כבשו לקרית אונו: סלובודן ג'ורג'ביץ' 6, יותם אלעזרא 5, אמיר דן, עמית גל 2 כל אחד, רועי רחמים, אורי גואטה, נועם רויטר 1 כל אחד.

א.כ. נס ציונה - מכבי ארזים 17:33

המפגש השלישי הניב אף הוא ניצחון קל של הקבוצה הביתית על נועלת הטבלה שהפסידה את כל משחקיה העונה.

כבשו לנס ציונה: ננאד טרומבטש 6, ניב יסקולקה, עומרי גדות 5 כל אחד, עמית כהן 4, אסף פאר, אלון כשרי 3 כל אחד, שחר עדני 2, גיל כרמין, אריק צעדי 1 כל אחד. כבשו לארזים: טל שלו 5, אלון זילברמן 3, עמית קורן, חן סונגו, עידן בן עטר, איליה מורגולוב 2 כל אחד, אלון שקולניק 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully