וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ניצחון בכורה להפועל ראשל"צ

הקבוצה של העליון ניצחה 66:77 את גליל ושברה רצף של שישה הפסדים. רמה"ש ניצחה את נתניה, רמת חן את פתח תקוה

אחרי מחזור שביעי מסעיר, נפתח הערב (חמישי) המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל נשים עם בשורה: כבר אין קבוצות ללא ניצחון בליגה, אחרי שהפועל ראשון לציון השיגה בשעה טובה ניצחון בכורה, 66:77 בבית על גליל עליון. רמת השרון חזרה לעצמה לאחר ההפסד לרמלה עם 84:96 על נתניה, בעוד רמת חן עשתה את העבודה בבית מול הפועל פתח תקוה. את המחזור תשלים אליצור רמלה, כשתתארח אצל אליצור חולון.

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
חזרו לעצמן. אוסטפלד/ברני ארדוב

רמת השרון - אליצור נתניה 84:96

אחרי שנכנעו לאליצור רמלה במחזור הקודם, חזרו השחקניות של אורנה אוסטפלד לעצמן, כשגברו בבית על היריבה מהתחתית. כבר ברבע הראשון ברחה רמת השרון עם רבע התקפי נהדר, ואל מחצית היא הגיעה כשהיא אוחזת ביתרון 19. המומנטום נותר בצד של המארחות שכבר עברו את קו 20 ההפרש, וברבע האחרון נותר לנתניה רק לצמק מעט. אלכסיס גריי לאוסון הוליכה את קלעיות רמת השרון עם 33 נקודות (5 מ-8 לשלוש), קורטני הארט קלעה 29 למפסידות.

מכבי רמת חן - הפועל פתח תקוה 65:80

המארחות שעד כה סובלות מעליות וירידות העונה, הצליחו להשיג ניצחון ביתי נאה, בעיקר בזכות שני רבעים ראשונים מוצלחים, שהביאו אותן אל המחצית ביתרון 14. פתח תקוה ניסתה לחזור, אבל רבע אחרון שלה בו קלעה 13 נקודות בלבד מנע זאת, ורמת חן חגגה ניצחון. קרימה כריסטמס הוליכה את המנצחות עם 23 נקודות והוסיפה 14 ריבאונדים, קאדיג'ה ראשדן הוסיפה 22, בעוד רבקה גארדנר קלעה 30 לפתח תקוה.

הפועל ראשון לציון - גליל עליון 66:77

אחרי שישה הפסדים מתחילת העונה, אפשר לומר להפועל ראשון לציון- מזל טוב. הקבוצה של שירה העליון רשמה ניצחון ראשון העונה, ושיחררה הרבה אוויר מהריאות. דווקא גליל פתחה טוב יותר את המשחק, אבל רבע שני מוצלח של המאחות העניק להם את היתרון בהפסקה. גליל נאבקה, אבל פשוט לא מצאה את עצמה בעשר הדקות האחרונות, קלעה 12 נקודות בלבד, וירדה מנוצחת. שי לני הוליכה את קלעיות ראשון עם 21 ו-6 אסיסטים, 28 נקודות ו-18 ריבאונדים של קריסטין פלורס לא עזרו לגליל להשיג את הניצחון.

שיקי פאלח מאמן בנות השרון. ברני ארדוב
שמרו על הבית. פאלח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully