וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: חימקי מוסקבה ניצחה בדרבי את צסק"א 70:75

הרוסים שיפגשו את מכבי ת"א בטופ 16 הנחילו הפסד ליגה ראשון לצסק"א מוסקבה. בשיקטאש הפסידה לאפס איסטנבול

זוראן פלאניניץ' שחקן חימקי מוסקבה רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. Emilio Cobos, GettyImages
תתכוננו, הם מגיעים. פלאניניץ'/GettyImages, Emilio Cobos

האם מכבי תל אביב צריכה להיות מודאגת? הקבוצה של דייויד בלאט קיבלה על פי דעת רבים את הבית הנוח יותר בטופ 16, אבל אחת מהקבוצות אותן תפגוש- חימקי מוסקבה- עושה סימנים בתקופה האחרונה שהיא מתכוונת ללכת רחוק. הערב (חמישי) הנחילה חימקי הפסד ליגה ראשון לצסק"א מוסקבה החזקה, כשגברה עליה בדרבי הסוער 70:75, עם תצוגה הגנתית נאה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשזוראן פלאניניץ' היה בלתי ניתן לעצירה, ומנגד, צסק"א נעזרה במשחק קבוצתי נהדר. אלא שרבע אחרון של 17:24 העניק לחימקי את הניצחון היוקרתי, והחזיר אותה חזק למאבק על המקום הראשון בליגה. פלאניניץ' הוליך את המנצחים עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים, פרידזון הוסיף 16, בעוד מילוש תיאודוסיץ' (6 אסיסטים), ננאד קרסטיץ' וסוני ווימס קלעו 17 נקודות כל אחד לצסק"א מוסקבה.

קבוצה אחרת שתשחק מול מכבי ביורוליג היא בשיקטאש, ולה דווקא הלך קצת פחות טוב הערב, לאחר שהיא נכנעה 74:67 לאפס איסטנבול בביתה. המארחים דווקא פתחו טוב את המשחק, עצרו את אפס על 29 נקודות בלבד במחצית הראשונה והוליכו ב-7 הפרש במחצית. אלא שאז הגיע תורה של בשיקטאש לא למצוא את הטבעת, האורחים רצו ל-15:24 ברבע השלישי, עלו ליתרון דו ספרתי ברבע האחרון ולא הביטו לאחור. דושקו סבאנוביץ' הוליך את קלעי אפס איסטנבול עם 17 נקודות, ג'יימס פטריק כריסטופר קלע 17 לבשיקטאש.

בינתיים, בספרד, רשמה ריאל מדריד ניצחון ביתי קשה, 84:87 על ולנסיה. הבלאנקוס פתחו בסערה ועלו ליתרון מהיר, כשאל המחצית ירדו המארחים ביתרון 13 מבטיח. ריצת 11:23 של ולנסיה ברבע השלישי קבעה שיוויון, והמשחק הפך לצמוד, אלא ששלשה של סרחיו יול בתוך הדקה האחרונה העלתה את ריאל ליתרון 5, ממנו לא הצליחה ולנסיה לחזור. פיליפה רייס הוליך את קלעי ריאל עם 18 ו-9 ריבאונדים, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 16. לוולנסיה: דובלג'ביץ' 21.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

שחקן בשיקטאש, גספאר וידמאר. Salih Zeki Sayar, GettyImages
הפסד ביתי כואב. וידמאר ובשקיטאש/GettyImages, Salih Zeki Sayar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully