וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "מדובר במשחקי הצהרה"

כוכב הניקס חגג את הניצחון הגדול 86:100 על היריבה העירונית ברוקלין נטס. קווין דוראנט: "ווסטברוק פתח לי את המשחק"

ניו יורק ניקס רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון יוקרתי כשגברה על ברוקלין נטס, יריבתה העירונית, 86:100, בדרבי השלישי העונה. הקבוצה של מייק וודסון התאוששה מההפסד ליוסטון, בעיקר בזכות משחק נהדר של כרמלו אנתוני, שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו בזמן האחרון, עם 31 נקודות, כשחלק גדול מהן ברבע האחרון.

"בסוף היום, מדובר במשחקי הצהרה", אמר אנתוני בסיום המשחק, "אלה משחקים גדולים, משחקים בתוך החטיבה. הם ממש מעבר לגשר, ככה שבטוח שזה היה חשוב". טייסון צ'נדלר, שהוסיף 16 נקודות, מתוכן 12 במחצית השנייה, ו-12 ריבאונדים, הוסיף: "רציתי לסגור את המשחק. רציתי לצאת בהצהרה. המשחק הלילה היה גדול עבורינו, זה משחק בתוך החטיבה, ונותן לנו יתרון של משחק שלם, ואנחנו צריכים לעשות הצהרות כאלה".

מנגד בברוקלין, שם לא מצליחים להתאושש גם אחרי חזרתו של ברוק לופז, עם שמונה הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים, לא נכנסים למרה שחורה: "נשארו עוד הרבה משחקים העונה, אנחנו צריכים להפוך את המומנטום הזה", אמר המאמן אייברי ג'ונסון, "אנחנו נחזור לאימונים ביום שישי ונעבוד על המשחק כדי להוציא את הטעם הרע הזה מהפה שלנו".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
"זה היה משחק הצהרה". כרמלו אנתוני/רויטרס

קווין דוראנט: "ווסטברוק פשוט היה אגרסיבי"

הקבוצה החמה בליגה, אוקלהומה סיטי, רשמה הלילה את ניצחונה ה-12 ברציפות, שהעלה אותם למאזן 4:21, הטוב בליגה, כשהפעם גברה הת'אנדר על אטלנטה בחוץ 92:100. מי ששוב כיכב היה קווין דוראנט האדיר כשצלף 41 נקודות ב-14 מ-23 מהשדה, בתוספת 13 ריבאונדים. הניצחון היה נקמה על ההפסד הביתי שהנחילה אטלנטה לאוקלהומה בתחילת העונה.

כוכבה של אוקלהומה סיטי בחר דווקא לפרגן לראסל ווסטברוק שקלע 27 נקודות והוסיף 11 אסיסטים: "הוא היה אגרסיבי, והם נתנו לו לקחת זריקות. פשוט שיחקנו על זה, הוא היה טוב מאוד וזה פתח את המשחק עבורי במחצית השנייה". המאמן סקוטי ברוקס הוסיף: "יהיה יום שלשחקן אחד יהיה את היד החמה, ובימים אחרים זה יהיה שחקן אחר".

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
זוכה לפרגון גדול מדוראנט. ראסל ווסטברוק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully