וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר זכתה באליפות ישראל

הטניסאית הבכירה החזירה לעצמה את התואר עם ניצחון בגמר על יוליה גלושקו 3:6, 7:5, 1:6, ופתחה את העונה ברגל ימין

שחר פאר ניצחה היום (חמישי) את יוליה גלושקו בגמר אליפות ישראל בטניס נשים 3:6, 7:5, 1:6, בגמר שנערך תחת תנאים קשים. המדורגת בכירה של ישראל, שהתעמתה במשחק חצי הגמר עם הצעירה דניס חזניוק, התקשתה בשתי המערכות הראשונות, כשאת הראשונה ניצחה אחרי שחזרה מפיגור, ואת השנייה שמטה. במערכה השלישית הייתה כבר פאר טובה בהרבה וניצלה חולשה של גלושקו בדרך לניצחון שהחזיר לה את התואר, אותו שמטה בשנה שעברה לאותה גלושקו. זה התואר השמיני שבו זוכה פאר, מתוכם ניצחה שישה ברציפות.

שחר פאר. ברני ארדוב
אלופת ישראל בפעם השמינית. שחר פאר/ברני ארדוב

פאר תצא כעת לסבב טורנירים שיחל את השנה, בתקווה להתקדם בדירוג מעבר למקום ה-74 בעולם אליו התדרדרה במהלך השנה, והיא מקווה שהזכייה תהיה סימן חיובי לקראת העונה הקרובה שלה. מנגד גלושקו, שנראתה טוב בחלקים רבים של המשחק, הצליחה השנה לפרוץ את מחסום 200 הראשונות, ותקווה לעשות השנה קפיצה משמעותית נוספת.

אמיר ויינטרוב העפיל לגמר הגברים, שייערך ביום שבת, לאחר שניצח בחצי הגמר את טל גולדנגורן 2:6, 3:6, והוא יפגוש בגמר את דודי סלע שניצח את הראל סרוגו 3:6, 3:6.

מהלך המשחק

גלושקו שברה את פאר כבר במשחקון ההגשה הראשון, והמשיכה עם שמירה כדי לפתוח עם יתרון 0:2. פאר חזרה למשחק כששמרה על ההגשה במשחקון השלישי, ולאחר מכן שברה את גלושקו והשוותה ל-2:2. הנדנדה במשחק המשיכה, כשבשני המשחקונים הבאים שתי הטניסאיות שוברות אחת את השנייה. פאר עלתה לראשונה ליתרון כששמרה על ההגשות שלה במשחקון השביעי, ומיד לאחר מכן שברה כדי לעלות ל-3:5. במשחקון הבא גלושקו איבדה שתי נקודות שבירה, ופאר ניצחה את המערכה הראשונה 3:6.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוליה גלושקו. ברני ארדוב
רק כמעט. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

המערכה השנייה נפתחה כששתי הטניסאיות שומרות על ההגשות שלהן בשלושת המשחקונים הראשונים. בשלב הזה שברה גלושקו את פאר בצורה חלקה, ועלתה ליתרון 1:3, אלא ששגיאה כפולה קריטית החזירה את פאר למשחק במשחקון החמישי. המדורגת הבכירה המשיכה במומנטום, שמרה ולאחר מכן שברה ועלתה ל-3:4 עם ההגשות שלה. בשלב הזה פאר איבדה ריכוז, ובמשחקון הארוך במשחק הצליחה גלושקו לשבור בחזרה. גלושקו עלתה ל-4:5 כששמרה על ההגשות, אך פאר לא נלחצה וחזרה ל-5:5. בשלב הזה התגברו הרוחות והחל מעט גשם, והשופטים הפסיקו את המשחק לחמש דקות, מה שלא מנע מגלושקו לשמור על ההגשות. התנאים הקשים הקשו על פאר, וגלושקו ניצלה זאת כדי לשבור ולנצח במערכה 5:7.

התנאים לא השתנו בתחילת המערכה השלישית, ופאר הפעם הייתה זאת שנהנתה מכך בדרך לשבירה מוקדמת. ההמשך היה בכיוון של פאר, ששברה שוב ועלתה ליתרון 0:3. גלושקו פשוט התפרקה בסיום, ופאר דהרה עם שבירה שלישית, ויתרון 0:5. גלושקו עוד הצליחה לשבור פעם אחת, אך לא יותר מזה והפסידה 6:1.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
קרסה במערכה השלישית. יוליה גלושקו/ברני ארדוב
שחר פאר, יוליה גלושקו. ברני ארדוב
נשארות חברות טובות. פאר וגלושקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully