וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס סונג: "ארסנל מועדון גדול, אבל ברצלונה רמה מעליו"

קשרה הקמרוני של ברצלונה, רוצה לקבל את קבוצתו לשעבר בהגרלת ליגת האלופות: "זאת ההגרלה הטובה ביותר עבורי"

הגרלת משחקי ליגת האלופות תיערך היום (חמישי, 13:00, ספורט 5) בניון, שוויץ, והקבוצות השונות כבר מתחילות לקוות להגרלה שתהיה נוחה אך באותה עת גם אטרקטיבית. הקבוצה שאף אחת מקבוצות הדירוג השני לא תרצה לפגוש היא ברצלונה, שעוברת בימים הללו טלטלות עם הניתוח שעובר מאמנה טיטו וילאנובה.

"הייתי רוצה לקבל את ארסנל", אמר שחקנה הקמרוני של ברצלונה אלכס סונג שעבר מהתותחנים בתחילת הקיץ תמורת 18 וחצי מיליון יורו, "בשבילי לחזור לשם, איפה שהיו לי שנים נהדרות, יהיה דבר מאוד מיוחד. אם נגריל את ארסנל, אני אהיה שמח לראות את האוהדים, ככה שזאת תהיה ההגרלה הטובה ביותר עבורי".

סונג המשיך וניתח את קבוצתו לשעבר: "ארסנל הוא מועדון גדול, אבל אני חושב שברצלונה רמה מעליו, בזכות הכישרון שיש בתוך הקבוצה. זה לא חוסר כבוד לארסנל, יש להם שחקנים מוכשרים, אבל אני חושב שברצלונה פשוט טובה יותר. ראיתי הרבה מאוד אנשים באים והולכים לארסנל.

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד מול אלכס סונג שחקן ברצלונה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
רוצה את ארסנל. אלכס סונג/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ברצלונה תהיה בקבוצת מנצחות הבתים ביחד עם פאריז סן-ז'רמן, שאלקה, מלאגה, בורוסיה דורטמונד, יובנטוס, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד. הקבוצה השניה, של סגניות הבתים, כוללת את פורטו, ארסנל, מילאן, ריאל מדריד, שחטאר דונייצק, ולנסיה, סלטיק, גלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully