וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאו לסכנין: מוכן להגיע אם אקבל שחרור מחיפה

20.12.2012 / 10:10

מקורב לעסקה: "הכל תלוי בבנאדו". הסכם שיתוף הפעולה עם טוברוק לא יצא לפועל. המאמן יערוך מסע"ת לקראת קרית שמונה

קשר מכבי חיפה 'ואל דמאו העביר מסר לראשי בני סכנין לפיו הוא מוכן להגיע לקבוצה בחודש ינואר אם ישוחרר ממכבי חיפה. המסר עבר לאחר שבסכנין ביררו את מעמדו של הקשר בקבוצה בעקבות העובדה שההתאחדות מסרבת לשחררו לכל קבוצה אחרת בישראל משום שהדבר נוגד את תקנון הרישום. מקורב לעסקה אישר הבוקר: "דמאו מאוד מעוניין לחזור לשם, עכשיו הכל תלוי בבנאדו". בחיפה שוקלים כעת לשחרר את דמאו גם ללא קשר לפציעת תמיר כהן, משום שהבלם אדין צוצאליץ' מסוגל לשמש כגיבוי בתפקיד הזה. במצב הנוכחי יוכל אנדריי פיליאבסקי לקבל יותר דקות וכך גם מעמדו לא ייפגע.

סוכנו של דמאו, אדם קידן, מסר בתגובה: "הנהלת סכנין טרם פנתה אליי או אל דמאו. כל עוד לא הוחלט אחרת, הוא מרוכז במשימה שלו והיא להוכיח למאמן אריק בנאדו שמקומו בהרכב".

ג'ואל דמאו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
גם צוצאליץ' יכול להוות גיבוי. ג'ואל דמאו/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם אתמול, הבלם דקל קינן יוזמן לפגישה לאחר מועד ההעברות בינואר במטרה להאריך את חוזהו בקבוצה. במועדון מרוצים מאוד משיתוף הפעולה בינו לבין הבלמים הזרים. חיפה לא ספגה בשישה מתוך עשרה משחקים מאז שהגיע הבלם לחיפה. עוד בענייני חלון ההעברות: החלוץ היהודי של אוניברסיטת קורנל בקנדה, דניאל הייבר (20), ינחת הבוקר בישראל ויצטרף לאימוני מכבי חיפה. המאמן אריק בנאדו בוחן במקביל מספר מועמדים לתפקיד. נושא העברתו של סטפן שצ'פוביץ' מפרטיזן בלגרד עדיין עומד על הפרק.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה לא ספגה בשישה מתוך עשרה משחקים מאז שהגיע לחיפה. דקל קינן/אדריאן הרבשטיין

הבוקר מתברר כי ההסכם לשיתוף פעולה בין שני המועדונים תקוע ולא ייצא לפועל בשלב זה. בטוברוק אישרו כי בשלב זה הם יורדים מהעסקה. יחד עם זאת, הדבר אינו נוגד את עסקת רכישת אלון תורג'מן מטוברוק שתיחתם סופית בקרוב (כזכור, השחקן כבר עבר למכבי חיפה בתחילת אוגוסט, אך סכום ההעברה טרם סוכם). שני הצדדים הסכימו כי סכום ההעברה ינוע בין 1.7 ל-2.5 מיליון שקל ונראה כי העסקה תיחתם בסופו של דבר על סכום שנע סביב שני מיליון שקל.

כיום משחקים בחיפה שלושה שחקנים שגדלו במועדון: אייל גולסה, חן עזרא ותורג'מן. חיפה התעניינה בצירופם של שלושה שחקנים במהלך המשא ומתן שהתקיים לאחרונה. מדובר באחים התאומים סתיו ורון נסיקובסקי (17), שנחשבים לכישרונות גדולים בגילאי הנוער ומשחקים בנבחרות הצעירות ובחלוץ דור מלכה. השניים הראשונים אמורים לצאת בקרוב להתרשמות במארסיי באמצעות סוכן השחקנים דדה חדד.

לקראת המשחק ביום שני נגד עירוני קרית שמונה, יקיימו הירוקים מסיבת עיתונאים ב-13:15 (ישיר בוואלה! ספורט).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully