וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: צ'לסי הביסה את לידס 1:5 ברבע הגמר

הבלוז חזרו מפיגור והתפוצצו על הקבוצה מליגת המשנה עם מחצית שניה אדירה. מאטה, מוזס, איבנוביץ', הזאר וטורס כבשו

למשך מספר דקות הערב (רביעי) נדמה היה כאילו צ'לסי של רפא בניטס קרובה לרשום מפלה נוספת בתקופה הנוראית שעוברת עליה, אולם בסופו של דבר הצליחו הבלוז להביס 1:5 את לידס ברבע גמר גביע הליגה האנגלי ולהתאושש מההפסד המביך משהו בגמר אליפות העולם לקבוצות.

בניטס פתח עם הרכב חזק, אולם בדקה ה-37 יצאה המדורגת 12 בליגת המשנה למתפרצת פנטסטית, בסיומה העביר ג'רום תומאס כדור רוחב אותו בעט פנימה לוצ'יאנו בקיו. הבלוז ירדו המומים לחדר ההלבשה, אלא ששתי דקות מפתיחת המחצית השניה הם כבר מצאו את השוויון כשהתקפה קבוצתית נפלאה הסתיימה בבישול של ויקטור מוזס לחואן מאטה, שבנגיעה אחת בעט שטוח מ-18 מטרים כדי להשוות ל-1:1.

משם הסכר כבר נפרץ. ברניסלאב איבנוביץ' נגח פנימה בדקה ה-64 כדי להשלים מהפך, מוזס כבש נהדר שתי דקות לאחר מכן עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, ובדקה ה-81 הצטרף לחגיגה גם אדן הזאר, אחרי כדור עומק יפה של דויד לואיז. את הדובדבן על הקצפת הניח, לא תאמינו, פרננדו טורס, לאחר שנותר לבד מול שער ריק אחרי כדור רוחב של הזאר, ודחק מקרוב פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

אגב, הגרלת משחקי חצי גמר המפעל נערכה הערב ובה נקבע שאלופת אירופה תפגוש בחצי גמר המפעל את סוונסי. בחצי הגמר השני תיפגשנה ברדפורד ואסטון וילה. שני המשחקים ישוחקו בשיטת בית וחוץ כאשר המשחק הראשון ייערך בשביעי בינואר והגומלין כשבועיים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully