וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ליגה שביעי לברצלונה, ניצחונות לקאחה ופנרבחצ'ה

יריבות מכבי בטופ 16 שיחקו והקטאלנים הובכו בביתם עם 62:54 מול אורבדריו. הבאסקים הרשימו עם 71:93 על ויאדוליד

מכבי תל אביב קיבלה יריבות קשות בשלב הטופ 16 של היורוליג שיחודש בעוד שבוע כאשר על הנייר, הקבוצה הכי חזקה בבית שלה היא ברצלונה, שסיימה את השלב המוקדם ביורוליג עם הפסד אחד בלבד לצסק"א מוסקבה. אולם, לפחות על פי היכולת שמציגים הקטאלנים בליגה המקומית, למכבי יש סיבה להיות אופטימית.

הקבוצה של צ'אבי פסקוואל נחלה הערב (רביעי) הפסד ליגה שביעי אחרי 13 מחזורים בלבד והפעם 62:54 משפיל במיוחד בבית מול אורבדריו החלשה. בארסה סבלה מהעדרו של חואן קרלוס נבארו ובלעדיו ההתקפה שלה נראתה רע מאוד. מי שניסה לחפות על חסרונו של "לה בומבה" היה שאראס מיודענו אך הרכז הליטאי הוותיק היה חלש, קלע שבע נקודות בלבד ואיבד כדור קריטי במצב של 51:59 לאורחים. אנטה טומיץ', הסנטר הקרואטי שהגיע מריאל מדריד בקיץ הוביל את בארסה עם 14 נקודות. ארזם לורבק הוסיף 13 אך זה לא הספיק.

* קבוצה נוספת שתשחק עם הצהובים ודווקא כן הרשימה היא קאחה לבוראל, שפירקה בחוץ את וידאוליד 71:93. הקבוצה של ז'אן טבק שלטה במשחק מפתיחתו ונהנתה מתרומה דו ספרתית של ארבעה שחקנים ובראשם מאצ'י לאמפה, אקס מכבי שהרשים עם 19 נקודות ו-24 נקודות מדד. אנדראס נוצ'יוני הארגנטינאי סייע לו עם 15 נקודות משלו.

* גם בטורקיה נערך מחזור ליגה ובו נפגשו למשחק המרכזי פנרבחצ'ה/אולקר, מוליכת הליגה ויריבה נוספת של מכבי, עם גלטאסריי השנייה וגברה עליה 67:74. הטורקים שעלו לשלב הטופ 16 רק בזכות ניצחון על קאנטו במחזור הסיום, נהנו ממשחק מצוין של בויאן בוגדנוביץ' עם 18 נקודות. אמיר פרלזדיץ' סיפק תרומה נאה מאוד של 16 נקודות, שבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים ובוב מקאלב הכוכב הגדול הוסיף 14 נקודות עבור הקבוצה שלא נוצחה עדיין באולמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully