וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה עלתה לרבע גמר הגביע, נאפולי בחוץ

הקבוצה של מצארי הפסידה בפעם השנייה בתוך שלושה ימים לבולוניה, הפעם 2:1. הוויולה ניצחו 0:1 באודינזה, לאציו עלתה

שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי ננעל הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. בראשון, הצליחה לאציו לעבור את סיינה רק אחרי 1:4 בדו קרב פנדלים ובתום 120 דקות של 1:1 בין השתיים. פיורנטינה הצליחה לרשום ניצחון חוץ מרשים מאוד עם 0:1 על אודינזה. במשחק שנעל את שמינית הגמר, בולוניה שוב השיגה ניצחון דרמטי על נאפולי בסן פאולו, הפעם 1:2 עם שער ניצחון שהובקע בדקה ה-90.

משחקי רבע הגמר (9 בינואר 2013):

יובנטוס - מילאן
אינטר - בולוניה
פיורנטינה - רומא
לאציו - קטאניה

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. GettyImages
הפסד שני בתוך שלושה ימים לבולוניה. קבאני/GettyImages

נאפולי - בולוניה 2:1

לא להאמין. שני משחקים בתוך שלושה ימים בין נאפולי לבולוניה, שניהם בסן פאולו, ובשניהם מצליחה האורחת לחזור מפיגור לניצחון. פשוט מדהים. הפעם, הצליחה בולוניה, שחזרה ביום ראשון בליגה מ-2:1 ל-2:3 בזכות שני שערים בדקות הסיום, לחזור מ-1:0 מוקדם ל-1:2 בזכות שער בדקה ה-90 בדרך לרבע גמר הגביע.

הקבוצה של וולטר מצארי עוד הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-12 כשהגבהה קרן של גוראן פאנדב מאגף ימין מצאה את מי אם לא אדינסון קבאני, ואל מטאדור נגח משמונה מטר מצוין לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. בולוניה הצליחה לאזן בדקה ה-38 כשמסירה ארוכה מצאה את כריסטיאן פסקואטו, שהתגבר על השומר שלו ובעט חזק ושטוח, מורגן דה סנטיס לא הצליח להציל וזה 1:1. השער הדרמטי והמכריע הגיע בדקה ה-90. פנאיוטיס קונה קיבל מסירת רוחב מפסקואטו ושלח כדור נהדר מ-16 מטר אל הפינה וזה 1:2 מפתיע.

שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
יש סיבה למסיבה. שחקני פיורנטינה/GettyImages

אודינזה - פיורנטינה 1:0

הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה היא ככל הנראה הפתעת העונה באיטליה, ועכשיו היא הצליחה לתרגם את ההצלחה מהליגה להופעה מצוינת גם בגביע. הוויולה יצאו למשחק חוץ קשה במיוחד באודינה וחזרו משם עם 0:1 קטן-ענק מבחינתם על אודינזה. ברבע הגמר תשחק פיורנטינה בחוץ מול רומא. תהיו בטוחים שגם זה הולך להיות קשה במיוחד.

השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-36, כשבורחה ואלרו הספרדי קיבל מסירת עומק באגף שמאל של הרחבה, פרץ נהדר לעבר המרכז ושיחרר בעיטה נהדרת לפינה הקרובה, שנעצרה רק בחיבורים של דניאלה פאדלי, שנותר חסר אונים.

סרג'יו פלוקארי שחקן לאציו (ימין) עם מיקאל סיאני. GettyImages
נראו לא טוב, אבל העיקר שיש כרטיס לרבע הגמר. סיאני ופלוקארי/GettyImages

לאציו - סיינה 1:1 (1:4 בדו קרב פנדלים)

הרומאים הגיעו מעודדים לאחר שעלו למקום השלישי בליגה לאחר הפחתת שתי הנקודות ממאזנה של נאפולי. הקבוצה של ולדימיר פטקוביץ' בכלל נראית מצוין העונה והערב היא הצליחה גם לעלות לרבע גמר הגביע לאחר 1:4 על סיינה בדו קרב פנדלים. זאת לאחר ש-120 הדקות הסתיימו ב-1:1, כשלאציו נטולת מירוסלב קלוזה, מאזנת רק בדקה ה-95. הרומאים יארחו ברבע הגמר את קטאניה.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-57 בצורה ביזארית מאוד. מיקאל סיאני ניסה להרחיק כדור, אבל זה פגע בלוריק סאנה והלך פנימה כדי לקבוע 0:1. לאציו הצליחה לאזן עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן ולאחר שסיינה לא הפסיקה להחמיץ. לואיס קבאנדה הגביה כדור, מיקאל סיאני עלה גבוה מעל כולם ונגח מ-11 מטר פשוט נהדר לפינה כדי לקבוע 1:1 ששלח את המשחק להארכה ופנדלים.

סטפנו מאורי בעט ראשון בדו קרב מהנקודה הלבנה ושלח את זה מדויק מאוד לפינה השמאלית של סימונה פארלי, שנותר חסר סיכוי. ניקולה בלמונטה בעט גם מצוין וקבע 1:1. כריסטיאן לדסמה קבע 1:2 ללאציו. סימונה ורגאסולה שלח פנדל אומלל למרכז השער, חואן פבלו קאריסו הדף. סרג'יו פלוקארי בעט פנימה וקבע 1:3. מרסלו לרונדו בעט לא רע, אבל קאריסו הצליח להדוף את זה מצוין. ליבור קוזאק בעט את הפנדל האחרון, פארלי הדף את זה לא טוב וזה התגלגל פנימה, לאציו ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully