וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: צ'לסי תפגוש את אתלטיקו מדריד?

הבלוז יידעו מי היריבה שלהם ב-1/32, גם אינטר, נאפולי ולברקוזן ביריבות האפשריות. ליברפול תשחק מול שטוטגרט?

מעט לאחר הגרלת ליגת האלופות, תיערך מחר (חמישי, 15:00, ספורט 1 ו-HD) הגרלת שלב 1/32 ושמינית גמר הליגה האירופית בניון, שוויץ. מבין 32 האחרונות שהגיעו לשלב הזה, 16 יהיו מדורגות, ובהן 12 הקבוצות שסיימו במקום הראשון בשלב הבתים וארבע משמונה הקבוצות שהודחו מליגת האלופות עם המאזן הטוב ביותר. 16 הלא מדורגות יהיו 12 הקבוצות שסיימו את הבית במקום השני וארבע הקבוצות שהודחו מליגת האלופות עם המאזן הפחות טוב. הקבוצות הלא מדורגות ישחקו את המשחק הראשון בבית ואת הגומלין בחוץ.

ג'ון טרי, צ'לסי, חוגג כיבוש שער. GettyImages
זו לא ליגת האלופות, אבל גם כאן לא מחכים להם חיים קלים. טרי/GettyImages

לאחר מכן, תיערך גם הגרלת שמינית הגמר, שייערך ב-7 ו-14 במרץ, ושם כבר לא יהיו קבוצות מדורגות. למעשה, ההגרלה תיערך בשיטה של המנצחת במפגש ** (1 לצורך העניין) תארח את המנצחת במפגש ** (15 לצורך העניין) והקבוצה שתוגרל ראשונה גם תארח ראשונה. למעשה, ההדחה של צ'לסי מליגת האלופות יוצרת אפשרות של הגרלה מסקרנת מאוד, כשבדרג השני אפשר למצוא קבוצות חזקות כמו אתלטיקו מדריד, אינטר, לברקוזן, נאפולי, אנז'י מחצ'קאלה, זניט סנט פטרסבורג ואייאקס.

דרג א': ליברפול, ויקטוריה פלזן, פנרבחצ'ה, בורדו, סטיאווה בוקרשט, דנייפרו, גנק, רובין קאזאן, ליון, לאציו, מטליסט חרקוב, האנובר, צ'לסי, קלוז', אולימפיאקוס, בנפיקה.

דרג ב': אנז'י מחצ'קאלה, אתלטיקו מדריד, מנשנגלדבאך, ניוקאסל, שטוטגרט, נאפולי, פ.צ. באזל, אינטר, ספרטה פראג, טוטנהאם, לברקוזן, לבנטה, דינמו קייב, זניט סנט פטרסבורג, אייאקס, באטה בוריסוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully