וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הודיעה על הארכת חוזה של חמישה שחקנים

ווילשר, אוקסלייד צ'מברליין, ראמזי, גיבס וג'נקינסון חתמו על חוזים ארוכי טווח. ונגר: "נרגשים ורוצים לבנות את הסגל עליהם"

בשורה משמחת לאוהדי ארסנל ואולי איתות משמעותי לתיאו וולקוט? ארסנל הודיעה היום (רביעי) רשמית על הארכת החוזים של חמשת שחקניה הבריטים הצעירים: קיירן גיבס (23), קרל ג'נקינסון (20), אלכס אוקסלייד צ'מברליין (19), ארון ראמזי (21) וג'ק ווילשר (20), שמחזיקים ביחד למעלה מ-350 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת של התותחנים. כאמור, כל חמשת השחקנים מגיעים מבריטניה, כשכולם גם אנגלים פרט לראמזי שמגיע מוויילס ורשם במדי הנבחרת הלאומית שלה 24 הופעות.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
הראה נאמנות למועדון. ווילשר/GettyImages, Shaun Botterill

"אנחנו נרגשים שחמשת השחקנים הצעירים הללו חתמו על חוזים ארוכי טווח חדשים", אמר מנג'ר ארסנל ארסן ונגר, "התכנית היא לבנות את הקבוצה סביב בסיס של שחקנים צעירים, במטרה לטפח את הכישרון שלהם במועדון. ג'ק ווילשר הוא הידוע מכולם, המנהיג של החבורה הזו, אבל ארבעת האחרים הם גם שחקנים יוצאי דופן, ואנחנו שמחים מאוד שהצלחנו להאריך את החוזים שלהם באותו הזמן.

גיבס, ג'נקינסון, אוקסלייד צ'מברליין, ראמזי ו-ווילשר מייצגים חלק משמעותי של הסגל וזו הארכה משמעותית מאוד לכולם. אני מאמין מאוד ביציבות ואני מאמין שכשיש לך בסיס חזק של שחקנים אנגלים, תמיד קל יותר לשמור אותם ביחד וזה מה שננסה להשיג בעתיד".

שחקן ארסנל, סנטי קאסורלה. Shaun Botterill, GettyImages
המשחק נדחה. קאסורלה/GettyImages, Shaun Botterill

אחרי שהודיעה התעשייה בלונדון על שביתה ברכבת התחתית בבוקסינג דיי, הוחלט היום (רביעי) על דחיית משחק הליגה בין ארסנל לווסטהאם, שהיה אמור להיערך ב-26 בדצמבר. ההחלטה נלקחה כחלק מצעד בטיחותי, וארסנל מסרה שהיא התייעצה לגבי ההחלטה עם כל הגורמים הרלוונטיים, כולל המשטרה, הפרמיירליג, ווסטהאם ועוד. ההחלטה נלקחה לרווחתם של אוהדי הקבוצות ושאר העובדים שתכננו להגיע לאצטדיון ביום המשחק.

בנוסף לשביתת הרכבות ביום בו היה אמור להיערך המשחק, תיערך פעילות מצומצמת גם ברכבות הבינעירוניות ובשירותים רבים בלונדון. כמו כן, גם חניונים רבים יהיו סגורים. זה היה גורם להפרעות קשות, או לחוסר יכולת של אוהדים עם כרטיס להגיע למשחק.

ארסנל מסרה: "אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה לאוהדים עקב ההחלטה. הכרטיסים שנרכשו למשחק הזה, יהיו תקפים גם למשחק הדחוי, שתאריכו טרם נקבע. יחד עם זאת, המועדון יכול לאשר שהמשחק יתקיים ביום רביעי, 23 בינואר (בשעה 19:45 שעון לונדון) או ב-26 בינואר (15:00 שעון לונדון). ההחלטה תתקבל לפי תוצאות הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, שייערך בסוף השבוע של ה-5 ו-6 בינואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully