וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "מקווה שהבנג'מין באטן הזה לא ייגמר"

הלייקרס עם ניצחון שלישי רצוף, בריאנט מרגיש שהוא נהיה צעיר עם השנים, גם גאסול אופטימי. האם זה יספיק מול גולדן סטייט?

הלייקרס נחלצו הלילה (רביעי) מהפסד ביתי מביך לשארלוט. קובי בריאנט וחבריו כבר פיגרו 78:60 ברבע השלישי וחזרו ליתרון, בהתקפה האחרונה שחקני הבובקאטס זרקו שלוש פעמים והחטיאו (כולל לייאפ של ג'ראלד הנדרסון שהתגלגל על הטבעת ולא נכנס), והלייקרס השיגו בשיניים את הניצחון השלישי שלהם ברציפות, 100:101.

"פשוט ניסינו להוציא את זה בכוח, אני חושב שזה שיעור חשוב עבורנו", אמר קובי בריאנט אחרי הניצחון, "הצלחנו להישאר יחד. יכולנו להתפרק, אבל זה לא קרה. נשארנו יחד, ושיחקנו חזק".

קובי בריאנט, פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס. AP
כמה טוב שחזרת. גאסול וקובי הלילה/AP

פאו גאסול חזר למגרשים אחרי היעדרות של שמונה משחקים, קלע 10 נקודות וקלט 9 ריבאונדים. "הייתי די פעיל, הצלחתי לעוד בקצב לא רע, למרות שהייתי תשוש", אמר הספרדי בסיום, "הברכיים שלי מרגישות טוב יותר, אני פשוט צריך לשחק עם יותר ביטחון". בריאנט החמיא לגאסול ואמר ש"נהדר שהוא חזר, הוא הופך את המשחק לקל יותר עבור כולנו".

ואיך גאסול משתלב עם דוויט הווארד? קובי סבור שהם יתפצלו ברוב הזמן ולא ישחקו ביחד, בעוד פאו אומר ש"עוד נראה. זה טוב שנהיה אחד ליד השני, וטוב גם שנתפצל מדי פעם, ואז אהיה סנטר ואשחק קרוב יותר לסל. שנינו שחקנים מוכשרים, ושיש לך שניים מהגבוהים הטובים בליגה, צריך לנצל את זה".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, חוסם את ביסמק ביומבו, שארלוט בובקאטס. Jeff Gross, GettyImages
גם הגנה. קובי משתבח/GettyImages, Jeff Gross

בריאנט סיים עם 30 נקודות, משחק שביעי ברציפות שהוא עם 30 ומעלה, והוא כבר מתייחס בחיוך למיתוס. "אני מקווה שכל הקטע של בנג'מין באטן לא ייגמר", אמר בריאנט, כשהוא מתייחס לדמות הקולנועית שנהיית צעירה יותר ויותר עם השנים, ובדרך מבטל את הטענות לפיהן כשהוא קולע הרבה, הקבוצה מפסידה.

דייויד לי, גולדן סטייט ווריורס. AP
הפתיחה הכי טובה זה 20 שנה. לי/AP

אבל עם כל הכבוד ללייקרס על שלושת הניצחונות הרצופים (וושינגטון, פילדלפיה, שארלוט), עכשיו מצפים להם שני משחקים מאתגרים יותר: אחד בגולדן סטייט, השני בבית מול ניו יורק.

גולדן סטייט במאזן 8:17, הפתיחה הכי טובה של הקבוצה מאז 1991/92. הווריורס רשמו הלילה ניצחון ביתי על ניו אורלינס, ואחרי שחזרו ממסע של שבעה משחקים בדרכים עם מאזן 1:6, הלילה הם השיגו גם ניצחן ביתי. "הדבר הכי קשה שיש בליגה זה לחזור למשחק בית אחרי מסע בחוץ", אמר דייויד לי, שקלע 29 נקודות, "הלילה היה לנו הרבה ביטחון, הרבה יותר ביטחון מאשר בעבר. איבדנו את היתרון, אבל ידענו שנצליח להבטיח את הניצחון ולהשיג את העצירות הדרושות ואת הסלים בדקות ההכרעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully