וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן עשוי לרדת לספסל

בצוות המקצועי רוצים להוריד לחץ מהשחקן. שחקנים על ברוכיאן לקראת באר שבע: "אפילו הוא לא מאמין שישחק נגד בית"ר"

one

בית"ר ירושלים תחזור היום (רביעי) להתאמן בבית וגן לאחר יומיים שבהן שהתה הקבוצה בבית מלון בנתניה. השחקנים קיבלו טיפולים והתאמנו במגרש הסינטטי של טוברוק. "כולם הרגישו עומס וזה עשה טוב לכולם. בעל המלון כאן אוהד בית"ר ודאג לנו ליחס של מלכים", אמרו השחקנים.

שחקן בית"ר ירושלים, עמית בן שושן. מגד גוזני
סבל מרגישות בשריר. עמית בן שושן/מגד גוזני

מי שסבל אתמול מרגישות בשריר הוא עמית בן שושן. בצוות המקצועי שוקלים להוריד מעט מהלחץ מבן שושן ולפתוח איתו על הספסל בבאר שבע. ערן לוי צפוי לפתוח בהרכב, כמו גם שי חדד במקומו של אלי דסה. בצוות המקצועי מודאגים מהעובדה שמתן בראשי ודינו שקבורץ עם ארבעה כרטיסים צהובים, כאשר כרגע אין אופציה ראויה לעמדת הבלם המחליף. בינואר מעוניין כהן לצרף בלם בנוסף לחלוץ, אך במצבה הכלכלי של בית"ר קשה לראות את זה קורה ובשלב זה האופציות של שמוליק קוזוקין או הסטת קובי מויאל לעמדת הבלם הן הריאליות ביותר אם יזדקקו לכך.

בנוגע לצירוף חלוץ, המאמן נמצא בשיחות עם מספר סוכנים לגבי חלוצים שמשחקים באירופה, אך כרגע עדיין אין לו אישור לפתוח במשא ומתן ולא ניתן להתקדם לשלב מעשי. ביום שישי יתכנס דירקטוריון בית"ר ירושלים על מנת לדון באופציה לחיזוק בחלוץ וההשפעה שלה על סיכויי הקבוצה להשתלב בפלייאוף העליון, מה שצפוי להכניס לקבוצה כשני מיליון שקל נוספים, הן בשל ההכנסות והן בשל מענק המיקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטיבן כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אני עדיין לא בכושר שאני רוצה להיות אז אני עושה את הדברים הפשוטים". סטיבן כהן/ברני ארדוב

אלי כהן מרוצה מאוד מההשתלבות של סטיבן כהן עד עתה. כהן רעב לכדורגל וצפוי לקבל יותר דקות משבוע לשבוע. גם בבאר שבע הוא אינו צפוי לפתוח, אך באימוני הקבוצה הקשר גורם לתחרות גדולה מאוד והרבה מאוד מוטיבציה להילחם על חולצת ההרכב. כהן אמר לאחר המשחק בשבת: "אני עדיין לא בכושר שאני רוצה להיות אז אני עושה את הדברים הפשוטים. הנעת כדור, להרגיע את המשחק, הפעולות שהמאמן רוצה ממני בשלב הזה. אני מאושר שחזרתי לשחק, לא חושב על כלום חוץ מזה".

אגב, ביום ראשון תפגוש הקבוצה את הפועל באר שבע ואבירם ברוכיאן. הקשר עצמו דיבר השבוע עם חבריו ואמר שהמפגש נראה לו הזוי. שחקנים בבית"ר אמרו על ברוכיאן: "שהוא יעלה עם אדום נגד בית"ר? יהיה לו קשה מאוד עם זה. כולם זוכרים כמה קשה היה לו להיפרד מבית"ר, זה הבית והלב שלו. אם הוא היה יכול לבחור הוא היה מעדיף לשבת ביציע במשחק כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully