וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רונאלדו לא ישוחרר, ויחתום עד 2018

בברנבאו סבורים שגם רצונה של פ.ס.ז' בכוכב יסוכל, וידרשו סכום דימיוני של מיליארד יורו. בקרוב יחודשו המגעים להשארתו

יממה אחרי ההודעה על הארכת חוזיהם של ליאונל מסי, צ'אבי וקרלס פויול בברצלונה, נראה שגם אצל היריבה ריאל מדריד עסוקים בעתיד. על אף הספקולציות הרבות סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו, ב'אס' מבהירים כי הפורטוגלי לא יועמד למכירה ואף עשוי לחתום על הארכת חוזה שתשאיר אותו בסנטיאגו ברנבאו עד 2018.

במהלך היממה האחרונה התראיין הבעלים של פריס סן ז'רמן שייח בין אבדול רחמן לתחנת קנאל בנושא, וציין כי הקבוצה שלו סימנה את רונאלדו ואת מאמנו ז'וזה מוריניו. "כמובן שרונאלדו ומוריניו הן מטרות עבור פריס סן ז'רמן", אמר הבעלים. "פריס סן ז'רמן זה אחד המועדונים הכי טובים בעולם. מאז היום הראשון, המטרה שלנו הייתה לזכות בליגת האלופות. אנחנו כבר אחת הקבוצות הטובות ביותר בצרפת, וזו המטרה שלנו להפוך לאחת הטובות באירופה ובעולם".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
"כמובן שרונאלדו ומוריניו הן מטרות עבור פריס סן ז'רמן". רונאלדו/AP

למרות הדברים הללו, בברנבאו משוכנעים שרונאלדו לא יימכר. באותו דיווח ב'אס' טוענים שרונאלדו ומוריניו לא תלויים זה בזה למרות שלשניהם יש את אותו סוכן, חורחה מנדס. בכל מקרה, בריאל הבהירו כי לא ישחררו את רונאלדו תמורת פחות ממיליארד יורו. החוזה של הכוכב יסתיים ב-30 ביוני 2015.

כזכור, כשרונאלדו חתם ב-2009 הוא הפך לשחקן המשתכר ביותר עם עשרה מיליון יורו לעונה. אלא שמאז רונאלדו אפילו לא נמצא בטופ 5 של המרוויחים, אך בריאל הרגיעו והודיעו שיישבו איתו למשא ומתן לשדרוג החוזה. על פי אותו דיווח, החוזה החדש ישאיר את רונאלדו עד 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully