וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין עוזב את איגוד השייט: "רוצה לשנות את הספורט"

אחרי 16 שנים מעיין יפרוש מתפקידו כיו"ר ויתמודד על ראשות הוועד האולימפי: "הרגע הכי גדול הוא הזכייה של גל פרידמן"

זה היה באוויר מאז סיום האולימפיאדה בלונדון, אבל היום (רביעי) יודיע יושב ראש איגוד השייט יהודה מעיין על פרישה מתפקידו לאחר 16 שנים. מעיין ירוץ לראשות הוועד האולימפי וצפוי לו מאבק לא פשוט עם צביקה ורשביאק, היושב ראש המכהן. מי שעשוי להחליף את מעיין בראשות איגוד השייט הוא גילי אמיר.

"מי שמכיר את האיגוד יודע שכדי לנצח את הבחירות הייתי צריך להתכונן לפני שנתיים-שלוש", סיפר מעיין בראיון בגלי צה"ל. "הודעתי לגילי אמיר שיתחיל לעבוד על זה. אחרי 40 שנה בים ו-16 שנה בתור יושב ראש, אני רואה שייטים שנולדו אחרי שהגעתי לשמש כיושב ראש, והגיע הזמן לעשות דברים אחרים ולתרום במקומות אחרים. אנחנו רוצים להתקדם ולעזור לספורט הישראלי. לשם כך אני אצטרך את מרכז הפועל, ואם כל הדברים יעבדו טוב, נצליח לקחת את הוועד האולימפי".

מעיין התייחס גם לסיום תפקידו: "הרגע הכי גדול זה כמובן הזכייה של גל פרידמן במדליית הזהב. היו לי תאקלים שנועדו כדי למשוך למטרה. הוא גם הספורטאי הכי גדול בישראל. הזכייה עם לי קורזיץ באליפות העולם בקאדיז הייתה מרגשת מאוד. כואב לי הלב שלא הצלחנו להביא מדליה אולימפית בנשים, אבל אני מאמין שזה יקרה יום אחד".

בתוך כך, ורד בוסקילה תודיע רשמית על פרישה במסיבת עיתונאים שתתקיים ב-24 בחודש. "הגעתי לגיל שבו אני צריכה לתכנן את העתיד שלי ולחשוב על אורח חיים נורמטיבי", כתבה בוסקילה בהזמנה. "הלב שלי תמיד רוצה שייט אולימפי, אבל מגיע היום בו צריך להחליט על מעבר לחיים בוגרים, והיום הזה מבחינתי הגיע. במשחקים האולימפיים בבייג'ינג הפרידה סירה אחת ביני ובין מדליה אולימפית. אי ההצלחה גרמה לי לרצות יותר וחזרתי לקמפיין נוסף, לונדון 2012. אחרי בייג'ינג היה לי ברור שיש לי עוד מה לתת. היום אחרי משחקי לונדון אני כבר לא שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully